2777
2789
عنوان

چپ دست

| مشاهده متن کامل بحث + 567 بازدید | 49 پست
شما دست خط زیبادارین؟

بله ولی خواهرم که راست دسته اونم خط زیبا داره،ولی من هم زیبا هم خیلی تند می نویسم،تو بازی اسم و فامیل کسی رو دستم نزده😄

بالاترین نوع رهایی،آزاد شدن از نظرات دیگران است🦋🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله ولی خواهرم که راست دسته اونم خط زیبا داره،ولی من هم زیبا هم خیلی تند می نویسم،تو بازی اسم و فامی ...

پس چپ دستااکثرن قشنگ می نویسن همسرم خیلی قشنگ می نویسه ولی بچه هام مثل خودم افتضاح

باورت میشه همسرم خطش خیلی قشنگیه ولی بچه هام افتضاح مثل خودم    

تمرین باعث میشه بهتر میشن 

من تو زمان مدرسه رضایت نامه همه رو می نوشتم🤣

روزی لباسی خواهی خرید که مرگ در ان اتفاق میفتد بی آنکه بدانی......

پس چپ دستااکثرن قشنگ می نویسن همسرم خیلی قشنگ می نویسه ولی بچه هام مثل خودم افتضاح

عزیزم کار با تمرین نشد نداره،اینهمه راست دست خوش نویس

بالاترین نوع رهایی،آزاد شدن از نظرات دیگران است🦋🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز