سلام من فرد بسیار احساسیم ۱۹ سالمه و نامزدم ۲۷ سالش من خیلی دوست دارم بهم محبت کنه ولی اون خیلی کم محبت میکنه من خیلی ناراحت میشم با اینکه چند بار بهش گفتم گفته نه کی بهت محبت نکردم دوست دارم باهم بریم بیرون خاطره بسازیم زوجای دیگرو میبینم همش بهم محبت میکنن من افسوس میخورم همش میگم بیخیال شم چون چند بار بهش گفتم ولی نمیتونم به نظرتون چیکار کنم ؟