elinnrad مدیر عضویت: 1403/01/02 تعداد پست: 3186 عنوان قد 165 | مشاهده متن کامل بحث + 2006 بازدید | 132 پست خیلی درازه واس یه دختر:)بعضی وقتا غمگین میشم 1403/02/15 | 17:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
elinnrad مدیر استارتر عضویت: 1403/01/02 تعداد پست: 3186 استارتر تو اون تاپیک الان گفتی پسره ۱۸۷ هس حس میکنی کوتاهه برات، الانم اومدی میگی ۱۶۵ بلنده تو رو خ ... من بلندم اون به نسبت من کوتاهه دیگگگ چی گفتم مگه
خوشگلم_m عضویت: 1402/03/31 تعداد پست: 3018 همه قدبلند دوست دارن تو چطوری دوست نداری دیگه نه اینقد دراز..من خودم دوست داشتم ۱۵۵ اینا باشم🥲
پلنگ_خسته عضویت: 1400/03/25 تعداد پست: 11970 من بلندم اون به نسبت من کوتاهه دیگگگ چی گفتم مگه خب قد مورد نظرت برای پسر چنده که بهت بخوره؟ اگه مخالف نظرمی ریپلای نکن😁
دوستدارمخیلی عضویت: 1401/12/03 تعداد پست: 45064 آخه قد بالای ۱۷۰بلنده ،من .خودم بالای ۱۷۰دوست دارم مگه بلند قشنگه؟ هر چیزی تعادلش خوبه مثل اینه بگی لیوان و انقد اب کنم بریزهن عزیزم نه کوتاه نه بلند متوسط خوبه 🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️
مرضیههه۱۱۱ عضویت: 1401/11/28 تعداد پست: 1976 کی گفته۱۶۵بلنده دقیقا؟ ببخشید ولی یسریا نمیدونم چرا اعتماد به نفس کاذب دارین…
elinnrad مدیر استارتر عضویت: 1403/01/02 تعداد پست: 3186 با استاتر شوخی کرد اگ ناراحتی پیش بیاد اون مطرح میکنه نیازی نیست شما حرس بخوری وقتی که طرف صبحتش شما ... تگ نکن عزیزدلم یه بحث پیش اومد بیخیال اشکالی نداره
elinnrad مدیر استارتر عضویت: 1403/01/02 تعداد پست: 3186 خب قد مورد نظرت برای پسر چنده که بهت بخوره؟ 195 به بالا
حآمیم عضویت: 1401/11/18 تعداد پست: 3929 منم ۱۶۳ ام حس دراز بودن دارم😑 کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای؟؟ و من برای زندگی تو را بهانه میکنم و دختری در من ساز امیدواری مینوازد🌈🎸1403.04.24
سپینووووود عضویت: 1401/06/26 تعداد پست: 1425 دیگه نه اینقد دراز..من خودم دوست داشتم ۱۵۵ اینا باشم🥲 ۱۵۵که خیلی کوتاه میشه،🙄
sadaf__far عضویت: 1400/02/26 تعداد پست: 39986 والا من 166 هستم اصلا احساس خیلی بد بلند بودن نمیکنم متوسط هست دیگه
پلنگ_خسته عضویت: 1400/03/25 تعداد پست: 11970 مگه بلند قشنگه؟ هر چیزی تعادلش خوبه مثل اینه بگی لیوان و انقد اب کنم بریزه ن عزیزم نه کوتاه ... قد بلند یه معیار زیباییه هیچکسم نمیتونه منکرش بشه ک زیبا نیس ولی واس دختر تا ۱۷۵ خیلی زیباست بیشتر از اون نه اگه مخالف نظرمی ریپلای نکن😁
_lena عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 9396 ۱۶۵ برا دختر مگه بلنده؟🙄🙄 دوست قشنگم یه صلوات برای حال خوبم مهمونم کن،بعد بهم بگو که منم برات صلوات بفرستم❤️😍