2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آخه قد بالای ۱۷۰بلنده ،من .خودم بالای ۱۷۰دوست دارم

مگه بلند قشنگه؟ هر چیزی تعادلش خوبه 

مثل اینه بگی لیوان و انقد اب کنم بریزه

ن عزیزم نه کوتاه نه بلند متوسط  خوبه

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

با استاتر شوخی کرد اگ ناراحتی پیش بیاد اون مطرح میکنه نیازی نیست شما حرس بخوری وقتی که طرف صبحتش شما ...

تگ نکن عزیزدلم یه بحث پیش اومد بیخیال اشکالی نداره

مگه بلند قشنگه؟ هر چیزی تعادلش خوبه  مثل اینه بگی لیوان و انقد اب کنم بریزه ن عزیزم نه کوتاه ...

قد بلند یه معیار زیباییه هیچکسم نمیتونه منکرش بشه ک زیبا نیس ولی واس دختر تا ۱۷۵ خیلی زیباست بیشتر از اون نه

اگه مخالف نظرمی ریپلای نکن😁 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792