na1379 مدیر عضویت: 1400/12/16 تعداد پست: 1253 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 158 بازدید | 15 پست من احساس میکنم هفته اول که گچ رو برداشتم قشنگ تر بودم و بینیم رو بیشتر دوست دارم الان احساس میکنم درازه البته اون اول صورتم ورم داشت ولی الان لاغر شدمتقریبا ۷ هفته از عملم گذشته 1403/02/14 | 17:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترمهتابم عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 156 مریم کوشا کلینیک بهمن عمل کردم وی آی پی بودم ۱۹ دکتر ، ۷ کلینیک دادم راحت بیهوش ... خیلی عالی عزیزم