2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سوالی که خیلی زیاد پرسیده میشه 🤪


♥️چرا ما نوره ی اصل می مالیم، بدنمون جوش میزنه و به خارش میوفته و پوستمون قرمز میشه ؟؟!🧐


♥️😍جواب 👈🏻نوره ي اصل با نفوذ به لایه های و بافت پوست تمام سودا و عفونت هایی که در تمام لایه ها رسوب کرده رو به مرور تحریک و خارج میکنه و با خودش به لایه ی سطح اول پوست میاره... ولی چون منفذ بسته اس به خاطر عدم توجه و آگاهی درباره شیوه های تخلیه در بدن .... میخواد خارج بشه.. راه نیست، هم قرمز میشه هم میخاره... یا اینکه جوش خود به خود بالا میاد... ولی بیشترش خارج نمیشه چون بازم منفذ برای خروج نیست.. 


♥️حالا چیکار کنیم؟؟ .. همون روزی که نوره ماليدی، شبش قبل از خواب، روغن زیتون بمال به همه جای پوستت... هرجا نوره مالي کردی، روغن زیتون خوراکی رو مثل کرم ضد آفتاب بمال.. یعنی لازم نیست، چرب و چیلی بشی، گفتیم قبلا راز جوانی و زیبایی طبق روایات، ماساژ با روغن زیتون و یا بنفشه اس و گفتیم که بازیگران کره ای به همین خاطر جوان هستن. یانگوم امسال 52 سالشه، ولی با دختر 18 ساله++🤒هیچ تفاوتي نداره چون هر شب روغن مالی میکنه بدنشو.. توی مصاحبه هاش خوندم چون من هر روز تمام مطالب ژورنال های خارجی دنیا رو میخونم. 


♥️روغن زیتون باعث میشه، منافذ به تعادل برسن و عفونت و اخلاط فاسدی که با تحریک نوره، به سطح اول لایه ی پوست رسیدن، به راحتی خارج بشه. 


♥️بعد از چند دوره نوره مالیدن و استعمال روغن زیتون، خواهید دید که چطور هم موهای زائد بدن بسیار کمرنگ شده، هم کم شده هم، پوست یکدست و جذاب و براق میشه هم چین و چروک از بین میره هم پوست از حالت شل و وِلی خارج میشه هم، دیگه جوش و خارش هم از بین خواهد رفت.



♥️باسن یکی از جاهایی هست که بیشترین میزان خروج عفونت و سودا رو در خودش داره، به همین خاطر عده ی زیادی، مخصوصا خانم ها وقتی نوره می مالن تا مدتهای زیادی، جوش میزنن در این ناحیه.. باید آنقدر نوره مالي و روغن زیتون انجام بشه که این پوست صاف و درخشان بشه(شاید یکسال نوره مالي بیشتر لازم باشه، فرض ما بر اینه که هر 15 روز نوره مالي بشه) . اگر این سودا و عفونت ها خارج نشن، قطع به یقین در آینده تجمع میکنه و باعث پا درد، کمر درد، بیماری های عفونی، سیاتیک، واریس و... میشه. و تنها راه خروجش نوره ماليه.. لیزر کردن باعث تجمع این عفونت ها و عدم خروج میشه. 



♥️بسیاری هستن که در ناحیه حساس بدنشون مثل زیر بغل، مقعد و آلت تناسلی سیاه یا تیره اس، و در به در دنبال راهکار و علت میگردن.... این به خاطر ژیلت زدن و تجمع سوداست.. ژیلت رنگدانه های پوست رو کاملا تیره میکنه... علت سیاه یا تیره شدن چیه؟؟ تجمع زیاد سودا در اون ناحیه... گفتیم که در این نواحی سودا و عفونت به شکل عمیقی جمع میشه چون ناحیه خروج اینجاست ولی وقتی نوره مالي نباشه، این تیرگی با هیچ کرم و لیزری رفع نمیشه... اگر یکسال هر 15 روز یکبار نوره مالي انجام بشه و روغن زیتون ، هم اون قسمت کاملا سفید میشه هم کارکرد عضو بسیار عالی میشه هم تقریبا تمام مشکلات اون ناحیه رفع میشه.. همچنین تمام بازیگران کره ای که پوشن اینچنینی دارند ، روغن مصرفی شان روغن زیتون است .


♥️عزیزان، جوش زدن ، یکی از راه های تخلیه ی بدن هست و چیز بدی نیست. اگر اون کاری که باعث بیرون ریزی جوش شده ادامه پیدا کنه، بعد از مدتی خواهید دید که پوست کاملا یکدست و صاف خواهد شد،طرف پودر پاکسازی کبد خورده، اومده نوشته، زیاد جوش زدم دیگه قطعش کردم... جز آه کشیدن از نادانی این افراد، چیزی به ذهنم نمیرسه. 


♥️نوره ي اصل رو تهیه کن و انقدر نوره مالي بکن و به استعمال نوره ادامه بده، تا حال بدنت خوب بشه و پوستت هیچ جوشی نزنه،دست و پاهات خواب نره، رشد موهای زائد متعادل بشه و کمرنگ،خارش های بدنت از بین بره، خستگی از تنت خارج بشه و پوستت صاف و براق و درخشان و جوان و یکدست و روشن بشه، مطمئن باش، جوری میشه که همه ازت میپرسن، کجا رفتی لیزر؟! 🤦🏻‍♂



.محمد امین احسانیان. 


@siyahdune

2731

برا ی تکست باس نی هم س ساعت باید ناز بکشیم اینجا

نمیزاری بگو تا بریم

⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو نگه میداری⛔⛔
2738

جالب بود

من متخصص پوست گفت اونایی که روی باسنشون جوش میزنه زمینه ارثی دیابت دارن

خدایا بی پناهم، گوشه آغوش خود جاکن مرا  شبهایی تو زندگیم بود که خیال میکردم زیر انبوه رنج متلاشی خوام شد، اما صبح شد....   مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه🤗🤗و خدا بند میزنه دلهایی را که هیچکس جز خودش از شکسته بودنشون خبر نداره🌹🌹🌹
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز