2777
2789
عنوان

سینه دخترم

| مشاهده متن کامل بحث + 779 بازدید | 25 پست
خودت ببرش  تا صبر کنی اون بیاد خودت دق می‌کنی

آره خودم میبرم همی فردا

 خیاط باشی😍مامان سه تا کلوچه👧👧🧑خدایا شکرت بابت یه آقایی خوب و همه چیز❤️وقتی پستی خطاب به منه مطمئن باش میخونمش اگه دیدی  ریپلی  نکردم بدون برام مهم نبوده که جوابت ندادم پس فکر نکن جوابت رو نداشتم بدون نمیخوام باهات هم کلام شم 😜تو تاپیک هیچ آقایی شرکت نمیکنم پس آقای ن هم نه تو تاپیک من بیان نه پست منو ریپ بزنن وگرنه...... وقتی کسی میگه واسه حاجتم صلوات یا آیت الکرسی  بخونید اگه لایک کردم پستتو بدون که خوندم فرستادم ❤️😍
نگران نباش،سینه اش داره رشد میکنه. چندساله اس دخترتون؟

برج 9هشت سالش تموم شد

 خیاط باشی😍مامان سه تا کلوچه👧👧🧑خدایا شکرت بابت یه آقایی خوب و همه چیز❤️وقتی پستی خطاب به منه مطمئن باش میخونمش اگه دیدی  ریپلی  نکردم بدون برام مهم نبوده که جوابت ندادم پس فکر نکن جوابت رو نداشتم بدون نمیخوام باهات هم کلام شم 😜تو تاپیک هیچ آقایی شرکت نمیکنم پس آقای ن هم نه تو تاپیک من بیان نه پست منو ریپ بزنن وگرنه...... وقتی کسی میگه واسه حاجتم صلوات یا آیت الکرسی  بخونید اگه لایک کردم پستتو بدون که خوندم فرستادم ❤️😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله نگران نباشین

ممنونم یکم آرومم کردین🙏🌹

 خیاط باشی😍مامان سه تا کلوچه👧👧🧑خدایا شکرت بابت یه آقایی خوب و همه چیز❤️وقتی پستی خطاب به منه مطمئن باش میخونمش اگه دیدی  ریپلی  نکردم بدون برام مهم نبوده که جوابت ندادم پس فکر نکن جوابت رو نداشتم بدون نمیخوام باهات هم کلام شم 😜تو تاپیک هیچ آقایی شرکت نمیکنم پس آقای ن هم نه تو تاپیک من بیان نه پست منو ریپ بزنن وگرنه...... وقتی کسی میگه واسه حاجتم صلوات یا آیت الکرسی  بخونید اگه لایک کردم پستتو بدون که خوندم فرستادم ❤️😍

اصلا  نگران نباش چون سینه هاشو داره رشد می‌کنه دردناکه تازه الان خوبه وقتی نه سالش بشه سینه هاشو درد میگیره باید سوتین هم بپوشه خیلی سخته چون درد داره سعی کن سینه هاشو رو ماساژ بدی و باهاش حرف بزنی 

حتما از همین الآنم بهش بگو سوتین بپوشه وگرنه سینه هاشو خیلی بزرگ میشه

اصلا نگران نباش چون سینه هاشو داره رشد می‌کنه دردناکه تازه الان خوبه وقتی نه سالش بشه سینه هاشو درد ...

ممنون عزیزم 

خداروشکر از اون توده دیگه خبری نیست  دکتر هم گفت مشکلی نیست در حال رشده

 خیاط باشی😍مامان سه تا کلوچه👧👧🧑خدایا شکرت بابت یه آقایی خوب و همه چیز❤️وقتی پستی خطاب به منه مطمئن باش میخونمش اگه دیدی  ریپلی  نکردم بدون برام مهم نبوده که جوابت ندادم پس فکر نکن جوابت رو نداشتم بدون نمیخوام باهات هم کلام شم 😜تو تاپیک هیچ آقایی شرکت نمیکنم پس آقای ن هم نه تو تاپیک من بیان نه پست منو ریپ بزنن وگرنه...... وقتی کسی میگه واسه حاجتم صلوات یا آیت الکرسی  بخونید اگه لایک کردم پستتو بدون که خوندم فرستادم ❤️😍
خب خداروشکر عزیزم الان سوتین میپوشه؟؟

نه هنوز اصلا رشد یا برآمدگی نداره

 خیاط باشی😍مامان سه تا کلوچه👧👧🧑خدایا شکرت بابت یه آقایی خوب و همه چیز❤️وقتی پستی خطاب به منه مطمئن باش میخونمش اگه دیدی  ریپلی  نکردم بدون برام مهم نبوده که جوابت ندادم پس فکر نکن جوابت رو نداشتم بدون نمیخوام باهات هم کلام شم 😜تو تاپیک هیچ آقایی شرکت نمیکنم پس آقای ن هم نه تو تاپیک من بیان نه پست منو ریپ بزنن وگرنه...... وقتی کسی میگه واسه حاجتم صلوات یا آیت الکرسی  بخونید اگه لایک کردم پستتو بدون که خوندم فرستادم ❤️😍
ممنون عزیزم خداروشکر از اون توده دیگه خبری نیست دکتر هم گفت مشکلی نیست در حال رشده

سلام عزیزم چند وقت بعد اون توده دیگه نبود؟دکتر گفت در مرحله رشد هست منظورش رشد طبیعی بدن هست یا بلوغ زودرس؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز