2733
2734
عنوان

کسی روش ۵ دقیقه ایی بلده

95 بازدید | 8 پست

برای تنبلی 

من اینجوری انجام میدم میگم ۵ دقیقه این کار بکنم بعد ک ۵ دقیقه شد دوباره ۵ دقیقه دیگه ممکنه ده تا ۵ دقیقه برای ی کار بزنم فقط اینجوری انجام میدم 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره

من به خودم میگم تو فقط پاشو مثلا ۵ درصد از اون‌کاررو انجام بده بعدش بیا استراحت کن

میرم تا تهشو انجام میدم و خیلیم حالم خوب میشه

ولی جدیدا دیگه گول نمیخورم😂😂مقاومت میکنم

همیشه که با کارای بدمون نیست که مردم آزار میدیم بعضی وقتا با کارای نکردمون اذیتشون میکنیم...
2728
اسی بیشتر توضیح بده یک عدد تنبل کوآلا هستم 

قانون پنج دقیقه یک ترفند روانی است که می‌تواند به شما کمک کند بر مشکلات اولیه خود غلبه کنید. تقریباً در همه کارها، شروع دشوارترین مرحله است. هنگامی که بر آن غلبه کردید، حرکت به جلو بسیار آسان‌تر است. بنابراین، قانون ۵ دقیقه می‌تواند به شما کمک کند.

با قانون پنج دقیقه، یک کار کوچک و خاص تعیین کرده و فقط پنج دقیقه روی آن کار می‌کنید. سپس تصمیم می‌گیرید که آیا می‌خواهید ادامه دهید یا نه. اگر بعد از پنج دقیقه دیگر کاملاً تمایلی به آن ندارید، کافی است آن را متوقف کرده و کار دیگری انجام دهید یا بعداً دوباره شروع کنید. اما ترفند این قانون این است که احتمالاً بعد از پنج دقیقه خود را کنار نخواهید کشید. اکثر افراد فکر می‌کنند:  یک بار شروع کردم، پس می‌توانم ادامه دهم.”

2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مشاوره

آزادزیستن | 9 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز