2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه گلم من هنوز گاز تهیه نکردم. چون نمیدونم خونه ایی که میخوایم بریم توش گاز میخوره یا صحفه ایی

ببین من گازم رو میزی بود کلی تحقیق کردم و تصمیم گرفتم به جای ماکروفر آون توستر بگیرم. خونه قبلیم ماکروفر داشتم و تنها کاراییش گرم کردن غذا بود ولی اون توستر رو تقریبا هروز استفاده میکنم برای کیک پختن و پیتزا لازانیا و یخ زدایی و .... .خیلی بهتره. شما هم اگه گازت فر داشت ماکروفر بگیر اگه نداشت آون توستر گزینه خیلی بهتری هست 

ببین من گازم رو میزی بود کلی تحقیق کردم و تصمیم گرفتم به جای ماکروفر آون توستر بگیرم. خونه قبلیم ماک ...

میشه از ظاهرش برام عکس بگیری؟و اینکه مدلش و این چیزها ؟آخه هیچ سر در نمیارم

[QUOTE=335692786]ال‌جی اصولاهمه مدلش خوبه👌👌👌[/QUOT اینکه میگن کانوکشن داره یعنی چی؟

والانمیدونم من خودم ۷سال پیش خریدم مامانم ۱۶؛۱۷سالگی پیش فکرکنم خیلی راضییم فامیلامونم دارن راضین 

متل من اینه عزیزم. ایرانیه. برند مورانو

وآسه مامان بزرگم از اون توستر قدیمی هاس شبیه کمده .ولی خدایش خیلییییییییییی ازش استفاده میکنه اونم میگفت اینایی که شما میخرین قرتی بازیه به ماله من نمیرسه  

باورت میشه انقدر ذهنت بد از توستر از ظاهرش بهم دادن که فکر میکردم مثل زمان مامان بزرگمه؟ اونطوری که ...

اره اون قدیمیا هم بیریخت بودن هم کوچیک و بی استفاده. من با این همه کار میکنم مرغ و ماهی میپزم پیتزا میپزم کیک و پنکیک میپزم قیافه ش هم شیکه. البته توستر با آون توستر فرق داره 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز