چkaوk مدیر استارتر عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 2401 عنوان لیزر بیکینی 219 بازدید | 16 پست سلام خانوما لیزر ساق پا و ساق دست و زیر بغل و بیکینی جلسه اول بود که رفتم کلا فکر کنم یه ربع زمان برد..... مگه میشه؟احساس میکنم خیلی سر سری لیزر کرد اصلا یه جاهایی رو نزد مثلا بیکینی رو دو دقیقه کلا لیزر کرد ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد🍂 1403/01/25 | 10:38 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_viola_ عضویت: 1402/04/13 تعداد پست: 4940 دستگاهت چی بود؟ ⛔⛔اگه زیر۲۰ سال هستی تو تاپیک من نیا،نظر نده و ریپلایم نکن به هیچ عنوان..ممنون که احترام خودتو ن
anahita65 عضویت: 1398/07/04 تعداد پست: 44237 من کل دست و پا و زیربغل و بیکینی بیشتر از یک ساعت میبره با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜
شاگلم عضویت: 1402/12/29 تعداد پست: 10937 عزیزم من دوساله میرم لیزر آنقدر سرسری بد انجام دادن گرفتارم دوجا مختلف هم رفتم
maman_aa عضویت: 1400/03/13 تعداد پست: 15622 قبلا کل بدن میرفتم تقریبا ۱ساعت زمان میبرد گاهی یک ساعت و نبم🦦شاید الان پیشرفت کرد
چkaوk مدیر استارتر عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 2401 دستگاهت چی بود؟ الکساندر دکا ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد🍂
چkaوk مدیر استارتر عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 2401 با چه دستگاهی؟؟ دکا ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد🍂
چkaوk مدیر استارتر عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 2401 من کل دست و پا و زیربغل و بیکینی بیشتر از یک ساعت میبره نمیدونم چرا اینجوری بود...قشنگ احساس میکردم ک یجاهایی رو نمیزنه ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد🍂
havejpokhte12 عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 5819 دکا نباید انقدر سریع باشهمن با دستگاه پرومکس کندلا میرفتم یه نیم ساعت زمان برد هرچند برا منم خوب نزده بود که اعتراض کردم
چkaوk مدیر استارتر عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 2401 عزیزم من دوساله میرم لیزر آنقدر سرسری بد انجام دادن گرفتارم دوجا مختلف هم رفتم 😓کاملا حس میکردم ک یحاهایی رو نمیزنه مخصوصا بیکینی رو کلا دو دقیقه ام نشد ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد🍂
چkaوk مدیر استارتر عضویت: 1402/09/14 تعداد پست: 2401 قبلا کل بدن میرفتم تقریبا ۱ساعت زمان میبرد گاهی یک ساعت و نبم🦦شاید الان پیشرفت کرد 😓😓والا خودمم خیلی تعجب کردم حتی ازش پرسیدم بیکینی رو زدی...انگار ی باد فقط گرفت ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد🍂
anahita65 عضویت: 1398/07/04 تعداد پست: 44237 نمیدونم چرا اینجوری بود...قشنگ احساس میکردم ک یجاهایی رو نمیزنه بهشون بگو با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜