2777
2789
خدایی سخته بلاتکلیفی بازم از بده ب بی بی زیاد اعتماد نکن

اره بخدا نمیدونم بالاحره حامله ام نیستم.. حالت تهو هم ول‌کن نیست از اونورم میگرن شدید دارم دارو میخورم دیگه از ترسم فعلا داروها رو نمیخورم سردرد داره می کشه منو..اگه میدونستم حامله نیستم لاقل قرص سردردمو میخوردم..ازمایشگاه بهم گفت ده روز دیگه بیا مشکوکی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

انشاالله خوش حال میشی عزیزم من تاچن روز پیش سینه هام خیلی درد میکرد الان کمتر شده خلقو خوم یکم عوض ...

انشلاه شمام همینطور من از دیروز درد شدید از زانو ب پایین گرفتم 

اره بخدا نمیدونم بالاحره حامله ام نیستم.. حالت تهو هم ول‌کن نیست از اونورم میگرن شدید دارم دارو میخو ...

پس استرس رو از خودت دور کن بزار وقتش برسه بعدا برو از ا نشلاه ک مثبت هست اگرم نبود ی متخصص برو 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز