2777
2789
عنوان

دروس نهایی

| مشاهده متن کامل بحث + 288 بازدید | 33 پست
زبان صفرم  نمیدونم چقدر تاثیر داره اصلا ترمیم کنم یا نه  من نظام قدیم ده سال قبل هستم نم ...

به نظرم با یه مشاور هم اگه میتونی صحبت کن.حالا اگه ترمیم معدل هم کنی ضرر نمیکنی.نهایتش نمرت بدتر هم بشه همون نمره دیپلمت رو میزارن

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

زبان صفرم  نمیدونم چقدر تاثیر داره اصلا ترمیم کنم یا نه  من نظام قدیم ده سال قبل هستم نم ...

اگه فقط یه زبان نمرش ۱۹ و نیم شده به نظرم ترمیم معدل نکنش با توجه به اینکه میگی ضعیفی به جاش وقتت رو بزار روی کنکور و ترمیم معدل بقیه درسات

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله کنکوریم

خوب وقتی هر درس اختصاصی رو نیم ساعت برا نهایی کار میکنی عمومی هارم داری میخونی وقتی برات میمونه که تست کار کنی؟

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

به نظرم با یه مشاور هم اگه میتونی صحبت کن.حالا اگه ترمیم معدل هم کنی ضرر نمیکنی.نهایتش نمرت بدتر هم ...

من معدلم19/5 هست اما خب من نظام قدیم ده سال قبل هستم و ارزش نمره ام پایینه 

خوب وقتی هر درس اختصاصی رو نیم ساعت برا نهایی کار میکنی عمومی هارم داری میخونی وقتی برات میمونه که ت ...

خب نهایی همه رو باید ترمیم کنم و اینکه پنجاه درصد کنکوره و به نظرم نمره آوردن توی نهایی راحتتره مثلا من روزی دو ساعت ریاضی میخونم که نیم ساعتش نهاییه بقیه ام همینطور

من معدلم19/5 هست اما خب من نظام قدیم ده سال قبل هستم و ارزش نمره ام پایینه 

اوهوم فهمیدم پس به نظرم ترمیم کن چون ۵۰ درصد برا نمره نهایی هستش

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

اگه فقط یه زبان نمرش ۱۹ و نیم شده به نظرم ترمیم معدل نکنش با توجه به اینکه میگی ضعیفی به جاش وقتت رو ...

والا من سال قبل نمی‌دونستم وگرنه همه رو ترمیم میرفتم من فقط عربی و ادبیات رفتم که 19/75 و 17 شدم

خب نهایی همه رو باید ترمیم کنم و اینکه پنجاه درصد کنکوره و به نظرم نمره آوردن توی نهایی راحتتره مثلا ...

درسته نهایی راحت تره ولی از کنکور هم غافل نشو چون اینا دوتاش باهمه که نتیجه میده

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

والا من سال قبل نمی‌دونستم وگرنه همه رو ترمیم میرفتم من فقط عربی و ادبیات رفتم که 19/75 و 17 شدم

سال پیش هم پس دوتا درس رو شرکت کردی.

تراز نهاییت چند شد سال پیش؟

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

اصل کاری که زیسته ضعیفم  اما شیمی ریاضی فیزیکم خوبه

برای زیست نکته برداری میکنی؟

هر تستی رو که میزنی درست یا غلط بعدش اون تست را با پاسخنامه تحلیلش کن اگه نکته هایی هست که بلد نیستی همه رو یادداشت کن چند وقت یبار مرورشون کن.رفته رفته قوی میشی

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

برای زیست نکته برداری میکنی؟ هر تستی رو که میزنی درست یا غلط بعدش اون تست را با پاسخنامه تحلیلش کن ...

بله نکته برمی‌داریم چند روزه هیچی نخوندم باید تایم زیست ببرم بالاتر بتونم 20 یا 30 بزنم خوبه 


خیلی بد دقیقا یادم نیست 7 یا 7500 شد  من نمرات دیگه ام 20 یا 19 بود اما چون نظام قدیم بودم این ...

آره نظام قدیم ضریبش پایین تره.

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

بله نکته برمی‌داریم چند روزه هیچی نخوندم باید تایم زیست ببرم بالاتر بتونم 20 یا 30 بزنم خوبه 

هر روز یه تایمی بهش اختصاص بده چون زیست خیلی مهمه

سنم کمه.فشار زندگی موهام رو سفید کرد بزرگوار.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792