iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 عنوان کیست 88 بازدید | 15 پست بچه ها درمان برای کیست تخمدان میگید؟ریزه و نیاز به عمل ندارههر ۴ ۵ ماه یک بار میاد بازدیگه از قرصای شیمیایی خسته شدم اثری ندارن بعد از مدتی باز برمیگرده 1403/01/14 | 00:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ey_babaa عضویت: 1402/12/17 تعداد پست: 15316 عزیزم یه تاپیک بود خیلی وقت پیش بود تغذیه مناسب پیاده روی خیلی تاثیر داره و اب خوردن زیاد درد را باران نمیشورد ولی.... زیر باران زیر باران گریه کن
dokhtkurd عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 4241 اگر کسی گفت منو لایک کن لطفا سه زن در دنيا زيباترين اند . اول : مادرم، دوم : سايه اش، سوم :انعکاس تصويرش در آينه♥️🤍
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 عزیزم یه تاپیک بود خیلی وقت پیش بود تغذیه مناسب پیاده روی خیلی تاثیر داره و اب خوردن زیاد مرسی عزیزممن از بچگی خیلی آب میخورم میشه گفت یه جورایی به آب واقعا عادت دارم
ey_babaa عضویت: 1402/12/17 تعداد پست: 15316 عزیزم اون تاپیک رو پیدا کردم حتما تگت میکنم درد را باران نمیشورد ولی.... زیر باران زیر باران گریه کن
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 چه قرصی مصرف میکنی ویتاگنوس ، روکین ، دوفاستون
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 عزیزم اون تاپیک رو پیدا کردم حتما تگت میکنم ممنونم
anaraki عضویت: 1398/12/03 تعداد پست: 2943 ویتاگنوس ، روکین ، دوفاستون منم دوفاستون مصرف میکنم فایده نداره تا وقتی میخورم خوبه بعدش دوباره پریود نمیشم
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 منم دوفاستون مصرف میکنم فایده نداره تا وقتی میخورم خوبه بعدش دوباره پریود نمیشم منم همینطوروقتی میخورم خوبه وقتی قطع میکنم دوباره همه چی از اول تکرار میشه
anaraki عضویت: 1398/12/03 تعداد پست: 2943 منم همینطور وقتی میخورم خوبه وقتی قطع میکنم دوباره همه چی از اول تکرار میشه من بعدش چاق میشم اینو اصلا دوست ندارم
maman_ferferi عضویت: 1402/08/13 تعداد پست: 2363 سلام گلم به تازگی پیش دکتر مراجعه کردین؟از لویتود یا همون ال دی مصرف کردین تاحالا؟ •گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
iamexhausted مدیر استارتر عضویت: 1402/06/23 تعداد پست: 76 سلام گلم به تازگی پیش دکتر مراجعه کردین؟ از لویتود یا همون ال دی مصرف کردین تاحالا؟ سلامآره عزیزم هر چند ماه یک بار میرم دکتر باز همینارو مینویسه میخورم وقتی میگه قطع کن قطع میکنم ولی باز برمیگردهنه تاحالا مصرف نکردم🥲به فکر اینم دکترمو عوض کنم
maman_ferferi عضویت: 1402/08/13 تعداد پست: 2363 اره دکترت و عوض کن انشالله که رفع بشه عزیزم بره پشت سرشم نگاه نکنه •گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد