2733
2739
  • نیت دو رکعت نماز استغاثه کنید.
  • ابتدا دو رکعت نماز به کیفیت نماز صبح بخوانید.
  • پس از پایان نماز، سه مرتبه تکبیر «الله اکبر» بگو و سپس تسبیحات حضرت زهرا سلام الله را بخوانید: (سی و چهار مرتبه الله اکبر، سی و سه مرتبه الحمدلله، سی و سه مرتبه سبحان الله)
  • سپس به سجده می روی و صد بار می گویی: «یا مَوْلاتى یا فاطِمَهُ اَغیثینی»؛ اى سرپرستم اى فاطمه به فریادم برس.
  • سپس، جانب راست صورتت را بر زمین بگذار و همان ذکر را صد بار تکرار کن.
  • سپس جانب چپ صورتت را بر زمین بگذار و صد بار دیگر، همان ذکر را تکرار کن.
  • پس از آن، دوباره به سجده برو و اینبار صد و ده مرتبه، همان ذکر را بگو و حاجات خود را بیان کن، ان شاءالله که برآورده شود.
 خدایا شکرت

شیخ طبرسی رحمه الله در کتاب ارزشمند مکارم الاخلاق، شیوه‌ ی دیگری برای نماز استغاثه به حضرت زهرا سلام الله بیان کرده‌ است که تفاوت اندکی با روش اول دارد:

  • نیت دو رکعت نماز استغاثه کنید.
  • ابتدا یک نماز دو رکعتی مانند نماز صبح می‌خوانید.
  • سپس سجده می کنی و صد بار می گویی: «یا فاطمه»
  • سپس جانب راست صورتت را بر زمین می‌گذاری و صد بار ذکر «یا فاطمه» را زمزمه می‌کنی.
  • پس از آن جانب چپ صورت خود را بر زمین می‌گذاری و دوباره صد بار «یا فاطمه» می گویی.
  • سپس دوباره به سجده می‌روی و این بار صد و ده مرتبه همان ذکر را زمزمه می‌کنی.
  • سپس این دعا را می‌خوانی: «یا آمِناً مِنْ کُلِّ شَیْى ءٍ وَ کُلُّ شَیْى ءٍ مِنْکَ خآئِفٌ حَذِرٌ اَسْئَلُکَ بِاَمْنِکَ مِنْ کُلِّ شَىْءٍ وَ خَوْفِ کُلِّ شَىْءٍ مِنْکَ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ [و آلِ محمدٍ] وَ اَنْ تُعْطِیَنى اَماناً لِنَفْسى وَ اَهْلى وَ مالى وَ وَلَدى حَتّى لا اَخافَ اَحَداً وَ لا اَحْذَرَ مِنْ شَىْءٍ اَبَدَاً اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَیْى ءٍ قَدیرٌ.»
 خدایا شکرت

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

نماز دیگری با این عنوان در منابع دیگر آمده که به این شرح است؛

این روش از نماز استغاثه حضرت زهرا سلام الله برای حل مشکل ازدواج، توصیه شده است و کیفیت خواندن آن به این شرح است:

  • دو رکعت نماز که در رکعت اول پس از خواندن سوره حمد ۱۰۰ مرتبه سوره قدر
  • و در رکعت دوم پس از قرائت سوره حمد ۱۰۰ مرتبه سوره توحید را بخوانید.
  • پس از پایان نماز، بهتر است که این دعا خوانده شود: «سُبْحَانَ ذِى الْعِزِّ الشَّامِخِ الْمُنِیفِ، سُبْحَانَ ذِى الْجَلاَلِ الْباذِخِ الْعَظِیمِ، سُبْحَانَ ذِى الْمُلْکِ الْفَاخِرِ الْقَدِیمِ، سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْبَهْجَهَ وَالْجَمَالَ، سُبْحَانَ مَنْ تَرَدّىٰ بِالنُّورِ وَالْوَقَارِ، سُبْحَانَ مَنْ یَرَىٰ أَثَرَ النَّمْلِ فِى الصَّفَا، سُبْحَانَ مَنْ یَرَىٰ وَقْعَ الطَّیْرِ فِى الْهَوَاءِ، سُبْحَانَ مَنْ هُوَ هَکَذَا لَاهَکَذَا غَیْرُهُ.»
    پاک و منزّه است آن خدایی که دارای عزت و شکوه شامخ و بلند است، پاک و منزّه است خدایی که صاحب جلالت وعظمت بلندمرتبه است، پاک و منزّه است آن خدایی که مالک پرافتخار دیرینه است، پاک و منزّه است آن‌که پوشش خرّمی و زیبایی به بر دارد، پاک و منزّه است آن‌که در پوششی از نور و وقار است، پاک و منزّه است آن‌ خدایی که ردّ پای مورچه را بر سنگ سخت می‌بیند، پاک و منزّه است آن خدایی ‌که مسیر پرواز پرنده را در هوا مشاهده می‌کند، پاک و منزّه است آن خدایی‌که فقط او چنین است و جز او کسی چنین نیست.
  • سپس حاجت خود را درخواست کنید.

بهترین زمان خواندن این نماز را، روز جمعه دانسته اند اما همانطور که در مقدمه ی این نماز ذکر شده است، هر وقت که حاجتی داشتی و سینه ات از شدت آن تنگ شد، می توانی این نماز را به جای آوری

 خدایا شکرت
2728

به جهت هر حاجت مجرّب است چهاررکعت نماز بخواند. به یک سلام رکعت‌ اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه(وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ)

در رکعت‌دوم ۱۰۰ مرتبه(نَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ)

و در رکعت‌سوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه(اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ الْإمُور)

و در رکعت چهارم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه(اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا)

و بعد از سلام قبل از حرف‌زدن با کسی ۱۰۰ مرتبه(اَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ)و بعد سر به سجده بگذارد و حاجتش را بخواهد.



 خدایا شکرت

 نماز حضرت رسول

خیلی مجربه قبل از نماز صبح در رکعت نماز رکعت اول 1 مرتبه سوره ی حمد و 7 مرتبه سوره ی قل یا ایها الکافرون و رکعت دوم یک مرتبه سره ی حمد و 7 مرتبه قل هوالله . بعد از نماز در همون حالت 10 مرتبه سبحا الله والحمدلله ولا اله الاالله والله اکبر ولا حول ولا قوه الا بلاه العلی العظیم

10 مرتبه صلوات بر محمد و 10 مرتبه یا غیاث المستغیثین اغثنی  . 



 خدایا شکرت

از برای توسعه رزق در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد

در رکعت اول بعد از حمد 17 مرتبه سوره کافرون

و در رکعت دوم بعد از حمد 17 مرتبه سوره توحید

و در رکوع هر یک از این دو رکعت 17 مرتبه ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده

و در هر یک از سجدتین دو رکعت 17 مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید

و بعد از فراغ از نماز 17 مرتبه آیت الکرسی بخواند که مجرب است

و گفته اند این عمل از گنج های مخفی پروردگار است که بدست نااهل نباید داد

 خدایا شکرت
2738

نماز کن فیکون

به جهت هر حاجت مجرّب است چهاررکعت نماز بخواند. به یک سلام رکعت‌ اول بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه(وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللّهِ)

در رکعت‌دوم ۱۰۰ مرتبه(نَصْرَ مِنَ اللّهِ وَ فَتْحٌ قَریبُ)

و در رکعت‌سوم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه(اَلا اِلَی اللّهِ تُصیرُ الْإمُور)

و در رکعت چهارم بعد از حمد ۱۰۰ مرتبه(اِنّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیِنا)

و بعد از سلام قبل از حرف‌زدن با کسی ۱۰۰ مرتبه(اَسْتَغْفِرُ اللّهَ رَبّی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ)و بعد سر به سجده بگذارد و حاجتش را بخواهد.

 خدایا شکرت
از برای توسعه رزق در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد ...

این نماز کن فیکون هست وچند نفر خوندن خیلی حاجت گرفتند

 خدایا شکرت

نماز هفت بانو برای ازدواج هم زنان و هم مردان)

 

نماز هفت بانو

1 حضرت خدیجه 

2 حضرت فاطمه 

3 حضرت فاطمه بنت اسدد مادر حضرت علی 

4 -  حضرت ام البنین

5- حضرت زینب

6 -  حضرت فاطمه معصومه دختر موس بن جعفر

7-  حضرت نرجس خاتون

رای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را ( یک بار ) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد.( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید ) در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد 14 به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست. چه کنیم بخت ها راحت تر باز شوند : خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود. از عوامل قوی برای استجابت دعا این است : اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی یا حی یا قیو م بعضی ذوالجلال و الاکرام و عده ای بسم الله الرحمن الرحیم را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند . تا هفت هفته هم باید تکرار بش

 خدایا شکرت

خواستن هر گونه حاجت ( شرعی) از درگاه خداونددر مکان خالی با طهارت بدن و مکان رو به قبله نموده و دو رکعت نماز بگذارید و سپس سوره فاتحه و اخر سوره ال عمران و ایه الکرسی و سوره اخلاص و انا انزلنه را خوانده تا ده بار این دعا را بخواند :

یا قدیر یا دائم یا حی یا قیوم یا فرد یا احد یا صمد

پس هر حاجت که دارد طلب نماید تمام خواهد شد باذن الله تعالی مجرب است ابوالانور ازموده است .

 خدایا شکرت

نماز صلوه المضطر

 

در کتاب تحفه المهدویه مرقوم است که از براى حوائج بخواند و آن چهار رکعت است در هر رکعت به یک سلام در رکعت اول بعد از حمد بیست و پنج مرتبه بگوید :

( افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصیر بالعباد )

و در رکعت دوم بعد از حمد بیست و پنج مرتبه

( لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین فاسبجبناله و نجیناه من الغم و کذلک ننجى المومنین )

و در رکعت سوم بعد از حمد بیست و پنج مرتبه بگوید :

( حسبى اللّه و نعم الوکیل )

و در رکعت چهارم بعد از حمد بیست و پنج مرتبه

( لا حول و لا قوه الا باللّه العلى العظیم )

و بعد از نماز بیست و پنج مرتبه صلوات بفرستد و حاجتش را از خدا بخواهد .

 خدایا شکرت

در کتاب رهنمای گرفتاران نوشته نصر بروجردی نماز کن فیکون به شکل دیگری توصیه شده است و آن را از اسرار خفیه الهی بر شمرده است. در این کتاب ترتیب خواندن نماز کن فیکون به شرح زیر است:

در شب جمعه بعد از نماز عشا در جایی خلوت دو رکعت نماز بخوانید (در برخی منابع زمان خواندن این نماز را بعد از نماز صبح و در وقت طلوع آفتاب روز جمعه ذکر کرده اند)؛

در رکعت اول بعد از سوره حمد، سوره انعام را تا انتهای آیه ۹۳ (وکنتم عن آیاته تستکبرون) بخوانید.

در رکعت دوم بعد از سوره حمد ادامه سوره انعام را از ابتدای آیه ۹۴ (ولقد جئتمونا فرادى) تا آخر سوره بخوانید.

پس از تمام شدن نماز ۱۰۰۰ مرتبه صلوات بفرستید و سپس به سجده بروید و حاجت خود را از خداوند طلب کنید.

 خدایا شکرت

نماز حضرت رسول

 دو رکعت نماز می‌خوانی؛ در هر رکعت «یک مرتبه» سوره «حمد» و «پانزده مرتبه» سوره «اِنّا اَنزَلناهُ» و در رکوع و پس از سر برداشتن و در سجده اوّل و بعد از آن و در سجده دوّم و پس‌ از آن در هر یک «پانزده بار» سوره «اِنّا اَنزَلناهُ» را می‌خوانی، آنگاه تشهّد خوانده و سلام می‌دهی.

چون فارغ شوی بین تو و خداوند گناهی نمی‌ماند جز آنکه آمرزیده شود و هر حاجتی که از حق‌تعالی بخواهی روا خواهد شد و پس‌ازآن این دعا را می‌خوانی:

لَا إِلهَ إِلّا اللّهُ رَبُّنا وَرَبُّ آبائِنَا الْأَوَّلِینَ، لَاإِلهَ إِلّا اللّهُ إِلهاً واحِداً وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ، لَاإِلهَ إِلّا اللّهُ لَانَعْبُدُ إِلّا إِیاهُ مُخْلِصِینَ لَهُ الدِّینَ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ، لَا إِلهَ إِلّا اللّهُ وَحْدَهُ وَحْدَهُ وَحْدَهُ، أَنْجَزَ وَعْدَهُ، وَنَصَرَ عَبْدَهُ، وَأَعَزَّ جُنْدَهُ، وَهَزَمَ الْأَحْزَابَ وَحْدَهُ، فَلَهُ الْمُلْک وَلَهُ الْحَمْدُ، وَهُوَ عَلی کلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ، اللّهُمَّ أَنْتَ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَنْ فِیهِنَّ فَلَک الْحَمْدُ، وَأَنْتَ قَیامُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَنْ فِیهِنَّ فَلَک الْحَمْدُ؛

وَأَنْتَ الْحَقُّ، وَ وَعْدُک الْحَقُّ، وَقَوْلُک حَقٌّ، وَ إِنْجَازُک حَقٌّ، وَالْجَنَّةُ حَقٌّ، وَالنَّارُ حَقٌّ، اللّهُمَّ لَک أَسْلَمْتُ، وَبِک آمَنْتُ، وَعَلَیک تَوَکلْتُ، وَبِک خَاصَمْتُ، وَ إِلَیک حَاکمْتُ، یا رَبِّ یا رَبِّ یا رَبِّ اغْفِرْ لِی مَا قَدَّمْتُ وَأَخَّرْتُ، وَأَسْرَرْتُ وَأَعْلَنْتُ، أَنْتَ إِلهِی لَاإِلهَ إِلّا أَنْتَ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَاغْفِرْ لِی وَارْحَمْنِی وَتُبْ عَلَی إِنَّک أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ


 خدایا شکرت
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز