2789
عنوان

مجردم و....

| مشاهده متن کامل بحث + 2045 بازدید | 91 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کلا آدم حسودی نیستم  سرم تو کار خودمه  اما چون چند وقته نگاه اطرافیان روم زیاد شده پس کی ...

من شمارو نمیشناسم دوست من، ولی اینو میتونم قطعی بهت بگم که اون چیزی که خوشبختیه دیگرانه هیچ تضمینی نیس خوشبختیه توهم باشه همون مدلی. من تو فامیل نزدیکم به چشمم دیدم! یکی از بستگان خیلییی نزدیکم که خانواده درجه اولمه نمیخوام بگم کیه، ی پسر همه چی تموم بوداااا عالییی کیس خوبه ازدواج ارزوی هر دختری، این بنده خدا شد۲۸ سالش انقد ک مادرش اصرار کرد همه دختر پسرای فامیل ازدواج کردن و تو موندی فقط و اینکه همیشه حسرت بابامو میخورد(چون بابام تو۲۰سالگی ازدواج کرد و عاشق شد) باعث شد بخاطر حرف مردم به توفیق احباری پا بده و یک خانومیو گرفت ده سال پیش، یسال بعد ازدواج هم بچه اوردن، همه چیه زندگیش حتی محل خونه و دختر اوردنش همه از رو حرص و حسادت و احساس عقب افتادنش بود به گفته خودش، دقیقا سه چهار سال بعد ازدواج جدا شدن سر ی موضوع خنده دار! و الان هرکی ی وره مشغول زندگی مجردیشه این وسط فقط ی بچه معصومو روانی کردن که ادم اشکش در میاد!! چهارسال پیش هم یکی از خانواده درجه اولم که یسال از مادرم کوچیکتره و ادم اهل زندگی ای نبود بخاطر چشم و هم چشمی و اینکه مادرم تو دعوا بهش گفت کسی نیومد تورو بگیره گند زد ب زنذگیش و رفت اویزون ی پسره شد همه جور باجی بهش داد و اهرشم پسره خیانت کرد و دختره داغونه الان۳۶ سالشه و مطلقه هم شده و بیشتر پر حسادت و حسرته ، در صورتی که من ی معلمی داشتم پارسال که همسن مامانم بود ولی مجرد ، این خانم انقدر با خودش در صلح بود و با اعتماد بنفس بود که میدونست ترشیده نیست و اینها چرندیاتن و همین پارسال یک شوهر بسیار خوب و جنتلمن خوشتیپ پیدا کرد که شوهره فرش میشه زیر پاش. اینا رو گفتم که دراخر بگم اولا گول ظاهر خوش زندگی مردم رو نخور و مقایسه نکن خودتو، یکی تو ۱۵ سالگی ازدواج میکنه یکی تو ۴۰ سالگی، خانوادت اگه حرفی میزنن چون ماله نسل های گذشتن پلی تو که جوونی و به روزی پس این تفکرو نداشته باش عزیزم، سه سال پیش ی خانمی یجا منشی و مشاور مالی بود که خیلیییی بداخلاق و وحشی و چاق و زشت بود چهل و خوردیم سنش بود ی پسر ۲۲ ساله داشت و شوهرشم طلاقش داد از بس ادم سلیطه ای بود، همین ادم انقد اعتماد بنفس داشت و خودشو قبول داشت و باور به فراوانی داشت ک به شوهرش گفت ب جهنم برو طلاقم بده، باورت نمیشه اگه بگم دقیقا یسال بعدش ی وکیل پولدار خوشتیپ اومد اینو گرفت من خودم هنگ کرده بودم، مجردا و جووناش همجین شوهری ندارن تازه درجا هم ی دوقلو زایید!! چقدرم شوهره فدای سلیطگیش میشد. بخاطر حرف مردم گند نزن به اعتماد بنفست و زندگیت، حتی خواستگارم اومد رو هوا بله نده ، خیلی مهمه ببینی بهم میخورین و میتونه شوهر یا پدر خوبی باشه! جدی میگم حتما رو خودتم کار کن، من خودم قبل ازدواج حتما با نامزد ایندم میخوام مشاوره برم و قبل بارداریمم حتما مشاوره میرم ببینم صلاحیتشو داریم یا نه، ازدواج کشکی کردن ک به ناراحتی و دعوا و پشیمونی ختم شه هنر نیس، بچه روانی تحویل جامعه دادن هنر نیس

عزیزم دلم مهربونم مرسی  دخترتون چی شدن ؟

به حرفش گوش نکن سرکتاب و این داستانا فقط بدبختیتو بیشتر میکنه اجنه رو میندازه دنبالت کار کثیفیه، نمازتو به موقع بخون و گناه نکن و حرز امام جواد بگیر اونوقت هیچکی نمیتونه بختتو ببنده، پیش اینجور ادما نرو ک بیشتر بختت بسته میشه و جن عاشق میگیری  حالا بیا درست کن

به حرفش گوش نکن سرکتاب و این داستانا فقط بدبختیتو بیشتر میکنه اجنه رو میندازه دنبالت کار کثیفیه، نما ...

من شاید شش یا هفت سال پیش یه بچگی کردم 

از یکی خوشم میومد البته توی دل خودم بودا 

توی اینجا یکی گفت من برات یه چیز می‌نویسم نمیدونم چند روز این دعا رو بخون که جور میشه منم از روش میخوندم هیچی نشد 

نکنه اون باعث مشکلم شده

من شاید شش یا هفت سال پیش یه بچگی کردم  از یکی خوشم میومد البته توی دل خودم بودا  توی ای ...

احتمالا😐 هیچوقتتتتت همچین کاری نکنین خانما حالا برای باز شدن بخت یا زبان بند یا افزایش درامد و سلامتی اصلا دعا نگیرید که بدبخت میکنه ادمو، واسه باطل کردنشم پیش کسی نرید و دعا نگیرید، فقط نماز بخونید و ی مدت گناه نکنید و خیرات کنید و تو خونه قران بزارید پخش شه خودش درست میشه کم کم

احتمالا😐 هیچوقتتتتت همچین کاری نکنین خانما حالا برای باز شدن بخت یا زبان بند یا افزایش درامد و سلام ...

باید چیکارکنم 

آخه چیز خاصیم نبود یک خط بود 

یه متن بود اسم طرف و اسم خودم توش بود 

باید چیکارکنم  آخه چیز خاصیم نبود یک خط بود  یه متن بود اسم طرف و اسم خودم توش بود

نماز بخون قران بخون و باز صوت قران توی اتاقت پخش بشه با صدای بلند، اسپند دود کن و یکمم خیر کن و فرض کن اون کیس مورد علاقت ازت خواستگاری کرده و خیلی خوشحالی. با همون حس خوب برو تو مغازه یا اینترنت لباس عروس انتخاب کن کفش عروس ببین و جهیزیه و ظرف و هرچی که اگه الان نامزد داشتی میرفتی میدیدی رو انجام بده یعنی کاملا فازت مثل اینایی باشه که دارن ازدواج میکنن ولی مثلا شوهرشون فعلا ی شهر یا کشور دیگست، یهو خدا همچین ادمیو میزاره سر راهت

نماز بخون قران بخون و باز صوت قران توی اتاقت پخش بشه با صدای بلند، اسپند دود کن و یکمم خیر کن و فرض ...

نمیدونم چرا اینکار رو کردم خیلی اشتباه کردم 

یکی از دوستان گفت فک کنی جواب عکس میده که

نمیدونم چرا اینکار رو کردم خیلی اشتباه کردم  یکی از دوستان گفت فک کنی جواب عکس میده که

با احساس نیاز اگه فکر کنی جواب عکس میده، مثلا اگه بگی ای کاش ی شوهر داشتم و توروخدا عروس شم و توش حس ضعف و وابستگی کنی نتیجش بد میشه ولی با حس خوب و اعتمادبنفس اگه بهش فکر کنی خوب میشه

نمیدونم چرا اینکار رو کردم خیلی اشتباه کردم  یکی از دوستان گفت فک کنی جواب عکس میده که

من امشب از دل و جوون برات مایه گذاشتم ، اگه همین امسال عروس نشی خون بپا میکنمممم🔪🔪🔪🔪😑😂

با احساس نیاز اگه فکر کنی جواب عکس میده، مثلا اگه بگی ای کاش ی شوهر داشتم و توروخدا عروس شم و توش حس ...

مثلا فک کنم فلانی رو که دوست دارم همسرم هست زندگی خوب و خوشی داریم خوبه؟؟؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792