enriqeh مدیر عضویت: 1402/10/03 تعداد پست: 2451 عنوان قد | مشاهده متن کامل بحث + 164 بازدید | 30 پست من قدم به ۱۶۶ احساس کوتاهی و بدی دارم....به نظرتون حالا واقعا کوتاهه؟چیکار کنم که تا پایان امسال ۱۷۰اینا بشم؟ 1403/01/08 | 17:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
vanillacake عضویت: 1402/08/22 تعداد پست: 6166 واقعا؟؟؟ همه میگن ولی من کلا توقعم از خودم حداقل۱۷۳.... منم تازه اصلا تا این سن ورزش نکردم یا آمپو ... منم هم سن تو بودم هیچ کاری نکردم الانم ۱۶۵ و کاملا راضیمقطعا تا ۱۸ سالگی بیشتر رشد میکنی ولی جدی میگم الان قدت واقعا خوب و مناسبه بیاید مهربون تر با هم صحبت کنیم🤝🏻 اینجا فضای مجازیه ولی آدمای پشتش که مجازی نیستن...واقعین...دل دارن🙂