setare_salari مدیر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 5317 عنوان کیا بیدارن؟؟ | مشاهده متن کامل بحث + 676 بازدید | 164 پست بیایید حرف بزنیم خدایا تو راهه رسیدن به هدفم تنهام نزار تلاش با من بقیش باتو 1403/01/08 | 02:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hiong_opa عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 281 دخترا روبیکا دارید گروه بزنم بیاید روبیکا تو گروه عه نه متاسفانه خودمم دوست دارم ولی نمیشه
setare_salari مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 5317 عه نه متاسفانه خودمم دوست دارم ولی نمیشه چرا،عزیزم؟؟ خدایا تو راهه رسیدن به هدفم تنهام نزار تلاش با من بقیش باتو
setare_salari مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 5317 خدا مرگم بده 🤣😅 خاک عالم اصلا یه وضعی میشه خراب میشه همچی 😅🤣 کاشکی میشد عکسش بذارم ... پدرت؟؟ خدایا تو راهه رسیدن به هدفم تنهام نزار تلاش با من بقیش باتو
zahra131111 عضویت: 1402/10/10 تعداد پست: 14128 هرجا کمک خواستید البته خودمم همینطور همو تو تاپیک صدا میکنیم راه حل بدیم به هم
hiong_opa عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 281 چرا،عزیزم؟؟ نمیخام پز بدم ولی گوشیم ایفونه برنامه ایرانی سرش نصب نمیشه
zahra131111 عضویت: 1402/10/10 تعداد پست: 14128 نمیخام پز بدم ولی گوشیم ایفونه برنامه ایرانی سرش نصب نمیشه منم همین مشکل دارم اصلا یه وضعیه تو دانلود شادهم مشکل داره
setare_salari مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 5317 نمیخام پز بدم ولی گوشیم ایفونه برنامه ایرانی سرش نصب نمیشه جدی؟؟ منم قرار بود آیفون بگیرم چطوره خوبه میخوام گوشی بگیرم میشه راهنماییم کنی؟؟ خدایا تو راهه رسیدن به هدفم تنهام نزار تلاش با من بقیش باتو
setare_salari مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 5317 نه کراشم 🤦♀️ آها.😅 خدایا تو راهه رسیدن به هدفم تنهام نزار تلاش با من بقیش باتو
sety_s عضویت: 1400/05/21 تعداد پست: 3215 نمیخام پز بدم ولی گوشیم ایفونه برنامه ایرانی سرش نصب نمیشه از سایت میشه بری
hiong_opa عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 281 از سایت میشه بری باید با شماره مامانم برم که دوست ندارم چتامون بخونه
setare_salari مدیر استارتر عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 5317 دختر عمم ابرومونو جلوش برد مامانم اینا مارو رسوندن خونه مامان بزرگم فکر کردن که هستن ا ... واقعاً خجالت نمیکشید دوص پسر دارید خدایا تو راهه رسیدن به هدفم تنهام نزار تلاش با من بقیش باتو
hiong_opa عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 281 جدی؟؟ منم قرار بود آیفون بگیرم چطوره خوبه میخوام گوشی بگیرم میشه راهنماییم کنی؟؟ هر کوفتی میگیره ایفون نگیر خریدی باید ملیونی پول بدی ریجستریش کنی بتونی به یکی زنگ بزنی