2777
2789
تواناییت خیلی بالا بوده از اینترنت تور کردی😲😍😍😂😂😂

تازه کجاشو دیدی 😂😂😂😂از بین چند تا خاستگار خارجی انتخابش کردم 😇😇😇

Ask yourself if what you're doing today is  getting you closer to where you want to be tomorrow 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=42542912]خانم اقای ایکس یعنی الان تو سن 5 سالگی تشخیص  دادن سوراخ قلبو؟؟؟معمولا علایمش تو نوزادی بروز میکنه[/QUOTE]

اره تازه تشخيص دادن سوراخ بطنى علائم داره سوراخ دهليزى نداره براى ششم ماه اينده تهران نوبت عمل گرفتيم براش

  فقراتشى است كه خوبيها راميسوزاندثروت پرده اى كه بديهاراميپوشاند
ایالت گجرات شهر احمدآباد

ايشالا وقتي رفتي حتما يه سر بنگلور برو ايالت كارناتاكا..شهر فوق العاده زيباييه با مراكز خريد در حد دبي يا حتي بهتر..

خدایا تنها ارزوم سلامتی و سربلندی دو قلوهامه ❤️❤️❤️

خانم اقای ایکس انشالله خداشفاش بده به حق امام زمان که تولدشون نزدیکه

هروقت دستمال توالت دیدید یادتون بیاد که مردم یک کشور جهان اولی ‌که خیلیا آرزوی مهاجرت به اونجا رو دارن یک روز ازترس قرنطینه توی خونه، همون واکنشی رو نشون میدن که ما ملایمترش رو درزمان تحریم ها داریم انجام میدیم وبخاطرش خودمون رو تحقیر میکنیم.ماایرانی ها خیلی از واکنش هامون به مسایل بخاطر فقر فرهنگی نیست،بلکه به نسبت شرایط تحریم که سالهاست داریم درآن زندگی میکنیم اتفاقا خیلی آدمهای خوب ومتمدنی هستیم.
[QUOTE=42542912]خانم اقای ایکس یعنی الان تو سن 5 سالگی تشخیص  دادن سوراخ قلبو؟؟؟معمولا علایمش تو نوزادی بروز میکنه[/QUOTE]اره تازه تشخيص دادن سوراخ بطنى علائم داره سوراخ دهليزى نداره براى ششم ماه اينده تهران نوبت عمل گرفتيم براش

 

چطور شك كرديد؟؟علائمش چيه؟


خدایا تنها ارزوم سلامتی و سربلندی دو قلوهامه ❤️❤️❤️

خواهر منم مادرزادی قلبش سوراخ بود گفتن باید عملشه.....بابام گفته نه شاید اینجوری بیشتر زنده بمونه خلاصه سال68خواهرمو تهران عمل میکنن الان 18 ساله بابام فوت شده ولی خواهرم زنده و سالمه غصه نخور عزیزم خدا خیلی بزرگه

دخترم گنج منه حاصل رنج منه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز