hanis019 مدیر عضویت: 1402/01/07 تعداد پست: 225 عنوان سفیدی بیکینی | مشاهده متن کامل بحث + 1312 بازدید | 17 پست چه کرمی و محلولی استفاده کنم چون دانشجو هستم شهر دیگ ثابت نمیمونم ک سر تایم برم لیزر بخاطر تیغ تیره شده خیلی اذیت میشم تیرگی رو میبینم😫 1402/12/27 | 15:05 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
توشلهبلوری عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 2304 نوره چیه؟ چجوری زدی؟ نوره همون پودرای موبر قدیم میزدن (واجبی) از دارو گیاهی گرفتم مثل همین پودرای دیگست فقط بوی خوبی نداره با آب گرم خیس میکنم به موهای دست و پام میزنم آرامش سهم قلبی است که در تصرف خداست...
زبون_مادرشوور عضویت: 1402/10/01 تعداد پست: 1894 نوره همون پودرای موبر قدیم میزدن (واجبی) از دارو گیاهی گرفتم مثل همین پودرای دیگست فقط بوی خوبی ندار ... منم بگیرم پس مرسی عزیزم
توشلهبلوری عضویت: 1400/07/15 تعداد پست: 2304 منم بگیرم پس مرسی عزیزم خواهش🌹 آرامش سهم قلبی است که در تصرف خداست...