2777
2789
عنوان

پسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 452 بازدید | 26 پست
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم اللهم صل علی محمدوآل ...

فدای مهربونیت 

هرکی میاد تاپیک و خودشم میدونه ک میخواد ساز مخالف بزنه لطفا نیاد با احترام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیزی نیس نترس 

گاهی معده س فک میکنی قلبه 

معده اش مثلا زیاد خورده یا چیزی بهش نساخته


حالا ببر دکتر ولی چیزی نیس مامان خانوم استرس نگیر

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

نه هیچی اصلا فقط موقع خواب میگه

بهتره تا تعطیلات شروع نشده یه دکتر اطفال ببری

نگران نباش

دختر خواهرمم مثل پسرم میگفت قلبم و گریه میکرد اونم از سرما بود

پـروردگــارا !بر دلم آرامشی فرو ریز،کـه هـر آنچه مرابه درد می آورد را نادیده بگیرم 🤍
پارسال پسر منم گفت قلبم درد میکنه بردمش دکتر، گفت بخاطر سرما و عفونت هست، قلبش نیس، ریه هست

نه سرما نخورده،سینه سمت چپشو نشون میداد،احساس میکنم از استرس باشه،یکی دوبار خیلی عصبانی شدم روش

هرکی میاد تاپیک و خودشم میدونه ک میخواد ساز مخالف بزنه لطفا نیاد با احترام
چیزی نیس نترس  گاهی معده س فک میکنی قلبه  معده اش مثلا زیاد خورده یا چیزی بهش نساخته ...

دکتر اطفال ببرم؟یا قلب؟

هرکی میاد تاپیک و خودشم میدونه ک میخواد ساز مخالف بزنه لطفا نیاد با احترام
دکتر اطفال ببرم؟یا قلب؟

اطفال ببر اگه صلاح بدونه یا نیاز باشه ارجاع میده

من عاشق همسرمم ❤️ با نداریش ساختم ، با دارایی ش ساختم ، با نبودش ساختم ، با کم و کاستیش ساختم ، با تموم اخلاقای خوب و بدش ساختم ، با خندش خندیدم با گریه اش گریه کردم ، به عشقش دو بار بچه دار شدم و درد کشیدم پس قطعا با این شرایط نمیام درخواست دوستی توی نرخر رو قبول کنم خب؟ پس درخواست نده

دکتر اطفال ببرم؟یا قلب؟

اطفال ببری با گوشی چک میکنه، نیاز بود ارجاع میده

همون از استرس هست نگران نباش

پـروردگــارا !بر دلم آرامشی فرو ریز،کـه هـر آنچه مرابه درد می آورد را نادیده بگیرم 🤍
اطفال ببری با گوشی چک میکنه، نیاز بود ارجاع میده همون از استرس هست نگران نباش

ممنون از همتون ❤️❤️❤️

هرکی میاد تاپیک و خودشم میدونه ک میخواد ساز مخالف بزنه لطفا نیاد با احترام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792