2777
2789
عنوان

عیدی عروس

| مشاهده متن کامل بحث + 341 بازدید | 32 پست
اره من هنوزم خونه فامیل همسرم میرم بعد ۴ سال بهم عیدی میدن 

حتی فامیل درجه دو ؟

خاله و عمه ...؟

(آقایون لطفا شعور داشته باشید درخواست دوستی ندید🚫)     با خیلیا بخند ولی به هیچکدوم اعتماد نکن! 🍃      من حسابم ز همه مردم این شهر  جداست  / من امیدم به خدا بعد خدا  هم به خداست ❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازه همونارو میگم دیگه بهم عیدی میدن هنوزم  خاله و دایی و عمه و عمو و مادربزرگ

چه خوب 

برای من فقط مادربزرگ همسرم و پدر همسرم عیدی میدن بقیه فقط سال اول دادند اونم پاگشا و عیدی ام یکی بود

(آقایون لطفا شعور داشته باشید درخواست دوستی ندید🚫)     با خیلیا بخند ولی به هیچکدوم اعتماد نکن! 🍃      من حسابم ز همه مردم این شهر  جداست  / من امیدم به خدا بعد خدا  هم به خداست ❤️

من تازه به نو دانشجوهایی که بیان خونمون هم عیدی میدم  براشون تراول ماگ گرفتم آماده گذاشتم  ...

وای چه مهربون ،خوشبحالشون 😊

(آقایون لطفا شعور داشته باشید درخواست دوستی ندید🚫)     با خیلیا بخند ولی به هیچکدوم اعتماد نکن! 🍃      من حسابم ز همه مردم این شهر  جداست  / من امیدم به خدا بعد خدا  هم به خداست ❤️

🚶‍♀️شاید کمی برات عجیب باشه ولی فامیل ما انجام میدن حتی درجه دو 😂😂😂

وا ،چه جالب ،تا حالا نشنیده بودم

خوشبحال عروس😊

(آقایون لطفا شعور داشته باشید درخواست دوستی ندید🚫)     با خیلیا بخند ولی به هیچکدوم اعتماد نکن! 🍃      من حسابم ز همه مردم این شهر  جداست  / من امیدم به خدا بعد خدا  هم به خداست ❤️

چه خوب  برای من فقط مادربزرگ همسرم و پدر همسرم عیدی میدن بقیه فقط سال اول دادند اونم پاگشا و ع ...

من اخه مادرشوهرم بهشون عیدی میده اوناهم جبران میکنن واسه من 

دیگه گرونیه نمیشه توقع داشت از فامیل درجه دو اونم شوهر 

کلا هدیه دادن رو دست دارم  بی بهانه  با بهانه

خداحفظتون کنه😍

(آقایون لطفا شعور داشته باشید درخواست دوستی ندید🚫)     با خیلیا بخند ولی به هیچکدوم اعتماد نکن! 🍃      من حسابم ز همه مردم این شهر  جداست  / من امیدم به خدا بعد خدا  هم به خداست ❤️

من اخه مادرشوهرم بهشون عیدی میده اوناهم جبران میکنن واسه من  دیگه گرونیه نمیشه توقع داشت از فا ...

بله دقیقا همین بزرگترها هم میدن لطف میکنن 

(آقایون لطفا شعور داشته باشید درخواست دوستی ندید🚫)     با خیلیا بخند ولی به هیچکدوم اعتماد نکن! 🍃      من حسابم ز همه مردم این شهر  جداست  / من امیدم به خدا بعد خدا  هم به خداست ❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش