2777
2789

بذار

یه لحظه صبر کن                                                          لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن های زندگی خواستم یه چیزی بهت بگم‌. یه نگاه به پشت سرت بنداز مثل همه ی روزایی که گذشت این روزا هم میگذره خواستم بگم حواست هست دیگه؟ ما یک بار زندگی میکنیم                                                 حالا ادامه بده :)💓🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

با کانتور جمعش کن 

بزار

دنیا مال خوشگلا و پولداراست...ما به دنیا اومدیم که استادیوم بدون تماشاگر نباشه🥀وقتی ازم میپرسن چندسالته! دلم میخاد جواب بدم من شبایی رو گذروندم که اندازه 10سال طول کشیده، اونم جز عمرم حساب میشه! من آدمایی رو دیدم که 100سال پیرم کردن تجربه هایی داشتم که یه آدم 60ساله نداشته اگه اینارو حساب کنی من سنم خیلی زیاده، خیلی🥀چه زیبا گفت مولا نا ای اشک اهسته بریز غم زیاد است ای شمع اهسته بسوز که شب دراز از در این روزگار کسی اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم مشتی..! کسی یار کسی نیست✨️

بز

   بیشتر ببینید                                                                                                                                                           بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که بتوان کلمه آزادی را با تمام وجود حس کرد, صبورانه در انتظار روزی میمانم که بشود امنیت را لمس کرد, چشم انتظار روزگاری میباشم که اختلاف طبقاتی آدمی از بین برود, به امید دنیایی میمیرم که جای خوبی برای بشر و دیگر موجودات زنده باشد. با این امید امدم اما امیدوارم با این امید نمیرم.                                                                                                                                                                                 ما با کمترین چیزها خوشحال میشدیم ٬اما دریغ٬ )                               "اعصاب و یا حوصله نداری مصببش خودت نیستی, اما اگر بخاطر بی‌اعصابی یا بی‌حوصلگی رفتاری بروز دهی کسی را برنجاند مقصرش خودت هستی."

زود

   بیشتر ببینید                                                                                                                                                           بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که بتوان کلمه آزادی را با تمام وجود حس کرد, صبورانه در انتظار روزی میمانم که بشود امنیت را لمس کرد, چشم انتظار روزگاری میباشم که اختلاف طبقاتی آدمی از بین برود, به امید دنیایی میمیرم که جای خوبی برای بشر و دیگر موجودات زنده باشد. با این امید امدم اما امیدوارم با این امید نمیرم.                                                                                                                                                                                 ما با کمترین چیزها خوشحال میشدیم ٬اما دریغ٬ )                               "اعصاب و یا حوصله نداری مصببش خودت نیستی, اما اگر بخاطر بی‌اعصابی یا بی‌حوصلگی رفتاری بروز دهی کسی را برنجاند مقصرش خودت هستی."

از بقل که خوبه

یه لحظه صبر کن                                                          لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن های زندگی خواستم یه چیزی بهت بگم‌. یه نگاه به پشت سرت بنداز مثل همه ی روزایی که گذشت این روزا هم میگذره خواستم بگم حواست هست دیگه؟ ما یک بار زندگی میکنیم                                                 حالا ادامه بده :)💓🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش