تو تهران 30 تومنه تو شهر ما با 25 تومن زندگی کردن یعنی اوضات خوبه
نمیدونم والا ولی هرجای ایران بری تهش یکم قیمتا متفاوته نه زیاد تو تهران هم با ۳۰اوضات خوب نیس تازه یعنی فقیری و برابر خط فقر البته اینم هست که برای داشتن شغلی که ماهی ۳۰تومنه خیلی آدما شرایط سختی دارن