2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 345 بازدید | 15 پست
تو تهران 30 تومنه  تو شهر ما با 25 تومن زندگی کردن یعنی اوضات خوبه

نمیدونم والا ولی هرجای ایران بری تهش یکم قیمتا متفاوته نه زیاد تو تهران هم با ۳۰اوضات خوب نیس تازه یعنی فقیری و برابر خط فقر  البته اینم هست که برای داشتن شغلی که ماهی ۳۰تومنه خیلی آدما شرایط سختی دارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز