2777
2789

فیلم میدیدم

الانم که گوشی به دست آماده خوابیدنم 😂

گل پاسخ داد: «اَبله! گمان می‌کنی شکوفا شدن من، برای دیده شدن است؟! من برای خود می‌شکفم و نه برای سایر افراد. شکوفایی، مرا خوشحال می‌کند. منشا شادیِ من، در وجود و شکوفاییِ خودم است.»

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودم و همسرم عصر خوب خوابیدیم االان خوابمون‌ نمیاد 

مامان شدن یعنی دیگه تنها نیستی و یه همدم کوچولو داری که وقتی دستتو میزاری روی دلت حسش می‌کنی  پرنسس مامانی منتظرتم بیا و خونمون رو شیرین کن 🤰♥️فندق مامان بابا🌿😻خدایا به خاطر این نعمت قشنگی که بهمون دادی شکرت خودت مراقب تو دلیم باش 🤲🏻👧🏼 خوشحالم از اینکه دخترم طعم پدر داشتن رو میچشه کلمه بابا رو به زبون میاره و بهش تکیه می‌کنه   آخه من خودم هیچوقت پدر نداشتم و خیلی تو زندگیم ضربه خوردم پدرمو حلال نمیکنم لحظه لحظه پدر داشتن رو با دخترم حس میکنم میشه برای سلامتی و تندرستی پدر دخملم یه صلوات بفرستی ممنونم خواهر گلم 🌼❤️ خب خواهرای گلم امشب وارد ماه نهم بارداری شدم تو این نه ماه خیلی چیزا رو درک کردم و بزرگ شدم امیدوارم مادر خوبی برای دخترم باشم برامون دعا کنید   دخترم ماه من منتظرتم بعد ۳۰ روز چهره ماهتو🌜میبینم و بوی تنت رو استشمام میکنم اون لحظه از خدا دیگه هیچی نمی‌خوام خدایا شکرت بخاطر اینکه بهم یه رفیق دادی 🌱🌈♥️بلاخره دختر عزیزم به دنیا اومد آخ نگم از چهره ماهش انگار دنیا رو بهم دادن مثل ماه الان کنارم خوابیده خدایا شکرت 🧚

دوستان یه سوال

میگن فلانی تا صبح میشینه صبح میخوابه تا شب یعنی چی؟ به معنی معتاد بودنش هست؟

به جز استارتر هیچکس ریپ نزنه ، مزاحم نشو.  من به اسم کاربری دقت نمیکنم  .  عاشق کتاب خوندنم   کتاب هایی که تا الان خوندم: راز هایی درباره مردان ، بیشعوری ، مردان مریخی و زنان ونوسی ، کیمیاگر ، افزایش اعتماد به نفس ، زبان بدن ، مردی به نام اوه ، تاوان بوسه های تو ، زنان زیرک ، هنر اغواگری

در حال ساختن سناریویی ک یک پری دریایی طرد شده بعد اینو از بالا میندازن پایین رو صخره ها بیچاره له میشه و ...🤣🤣😑

✨من زنم، زن بودنم را دوست میدارم      به قد گیسوانم، ناخنم ، رنگ لبانم زندگی را دوست می دارم  آری آن اشکی که عیبش می شماری       دل کافر بسوزاند     من آن سوزاندن و رنگ لطیف آتشش را  دوست می دارم      تو مرا یک بی وفا خواندی و من   آنچه در اطراف می بینم خلاف ماجراست    آن وفا و ماندن و سازش     به رسم مادرم را دوست می دارم   در این دنیا به هر چه بنگرم زیباست             من زنم، مردانگی نه .😪زنانگی هم دوست می دارم ...😄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز