2777
2789
عنوان

عمل بيني

| مشاهده متن کامل بحث + 293 بازدید | 47 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم چند وقته عمل کردی؟ من قراره چند ماه دیگه عمل کنم روزای اول خیلی درد داره؟ سخته؟

من ۲۴بهمن عمل کردم راحت‌ترین عمله من هیچ دردی نداشتم فقط هفت روز اول من تامپون داشتم باید با دهنم نفس می‌کشیدم ک موقع خاب اذیت میشدم همین نگران نباش خیلی راحته 

نه اصلا درد نداشتم بيشتر كلافه بودم هي بايد تاق باز بخوابي خسته ميشي 

اهااااا

ولی ادم خیلی اذیت میشه همش بخواد حواسش باشه چجوری بخوابه... دیگه اصلا خوابش نمیبره

مراقبتای بعدش اذیت کنندس فکر کنم نه؟

این کاربری از دسترس خارج شده

عزیزم روزای اول خیلی سخته؟ درد داره؟ خیلی مراقبت میخواد؟ منم قرار سه چهار ماه دیگه عمل کنم

برا منکه بینی داغانی داشتم خیلی خیلی بد بود اولش خونریزی درد ورم کبودی از دهن نفس کشیدن خشکی صورت لب دهن اسپلیت تو بيني از همه بدتره 

منو تو ، تو کلبه وسط یه جنگل یه روز بارونی بوی نم خاک جنگل صدای آواز پرنده ها سردمونه آتیش روشن کردیم و از خاطراتمون میگیم   
من ۲۴بهمن عمل کردم راحت‌ترین عمله من هیچ دردی نداشتم فقط هفت روز اول من تامپون داشتم باید با دهنم نف ...

وای چقدر خوب که ادم درد رو حس نکنه... من خیلی بد دردم😂 خیلی مراقبت میخواد؟ بیشتر از همه چه چیزی اذیتت کرد

این کاربری از دسترس خارج شده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز