سلام بچها
تو روخدا کمکم کنید
یعنی من چیزیم شده؟
چند روز بود دقت میکردم داخل گوش راستم صدای سوت میومد یعنی فقط وقتی سر رو بالشت میزاشتم
بعد تو گوش چپمم یه صدای بوق ضعیف البته باید دقت میکردم تا بشنوم
بعد چند روز بعدش سرما خوردم یکی دوهفته بعدش
بعد صدای گوش چپم زیاد شد و گوشم کیپ شد
الان وقتی تنهام یه صدای بوق مانندی توی سرمه و صدای سوت گوش راستمم میشنوم
هنوز سرماخوردگیم خوب نشده
دیشب رفتم دکتر داخلی معاینه کرده گوشمو میگه هیچیت نی
قلب و فشار و تبمو هم چک کرده میگه خوبی
یعنی چرا اینطور شدم
کم مونده خل شم هی میرم یجا ساکت چک کنم ببینم هنوز هست یا نه ک میبینم بله هست