2737
2739
عنوان

تو گوینده ای یا شنونده؟؟⚘

54 بازدید | 0 پست

سلام رفیق. حال دلت چطوره؟ ⚘



یه روز دم غروب اسکوترمو ورداشتم و رفتم کنار کنال آب.  اونقدر رفتم که دیگه تک و توک آدمیزاد در اطرافم بود و تقریبا تنها بودم. کنار یک نیمکت اسکوتر رو متوقف کردمو نشستم. رو به روم منظره ی زیبایی از آب بود و نور چراغهای رنگارنگ و یات های تفریحی که صدای رقص و شادی و موزیکشون از دور بگوشم میرسید. دلم میخواست این تنهایی و خلوت با خودم و جهان اطرافم تا ابد ادامه پیدا کنه. 

هیچوقت ارتباط با انسانها برام آسون نبوده. شاید به همین دلیله که همیشه آرزو دارم با یک موتور سیکلت و کوله پشتیم راه بیوفتم برم طبیعت گردی. 


و یکی از جالبترین پارادوکسهای شخصیتم اینه که در رفتار و تعامل با انسانها ، فوق العاده گرم ، صمیمی ، حمایتگر و منعطفم!!!


بگذریم ،،، داشتم میگفتم اونروز کنار کانال آب ، داشتم طبق معمول به خودم غر میزدم که چرا مجبورم اینهمه آدم ببینم و باهاشون تعامل داشته باشم . چرا نمیتونم برم توی یه دشت و دمن و جنگل واسه خودم یه کلبه بسازم و با سگها و اسبها و گربه ها و مرغ و خروسها و درختها و گلها و رودخونه ها به خوبی و خوشی زندگی کنم ، تحمل این همه آدم لابلای اینهمه برجها و ساختمونهای سیمانی منصفانه نیست... حتی قابل تحمل نیست...


بعد از خودم پرسیدم: هی..مشکلت با آدما چیه؟؟ چرا مثل بچه ی آدم زندگیتو نمیکنی؟  آخه کدوم احمقی زندگی با اسب و الاغ و خروس رو به زندگی اجتماعی با آدما ترجیح میده ؟!! زن حسابی تو مشکلت چیه با این آدما؟؟


و پاسخی که به خودم دادم این بود: ببین .. این دنیا پر از آدمه، درست مثل یه بانک پر از اسکناسهای تقلّبی....


و سکوت حاکم شد... بین من و خودم... و هنوز صدای موزیک و رقص آدما از دور بگوشم میرسید..


اسکوترمو روشن کردم و راه افتادم سمت آپارتمانم. و در راه برگشت بارها و بارها از خودم پرسیدم من گوینده ی این جمله بودم یا شنونده؟؟؟؟؟؟؟


هنوز نتونستم پاسخی براش پیدا کنم.


و حالا از تو میپرسم که در واگویه های ذهنیت ، تو گوینده ای یا شنونده؟؟؟⚘

فکر میکردم بعضیا اَرزونن ، مجانی از آب دراومدن🖐😄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز