2777
2789
عنوان

آپاندیس

1193 بازدید | 26 پست

بچها سمت راست پایین شکمم یه کم درد میگیره بعضی وقتا و سفت میشه دست میزنم صدا میده و یه چیزی مثه بادکنک پر آبه انگار یه کوچولویم باد کرده خیلی کم 

چیه بنظرتون 

آپاندیس دردش وحشتناکههه 

ولی اینکه میگی باد کرده پر آبه تجربه ندارم چنین چیزی 

امروز به وقت1402/12/23 یادداشت کردم به هدفم برسم و اون تغییر بزرگ رو تو خودم ایجاد کنم امیدوارم یکسال بعد1403/12/23وقتی نگاه این امضا کردم لبخند رضایت رو لبام باشه.امیدوارم همه به چیزی که می‌خوان برسن🫶🏻🦋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آپاندیس اول از ناف شروع میشه اولش شبیه معده درده و حالت تهوع جوری که میگی مسموم شدم یا معده درد دارم و میری دنبال معده بعد چند ساعت درد حرکت میکنه و به سمت پایین میاد و راست شکم ، دردش بده و غیر قابل تحمل ، به کمر دراز بکش و روی آپاندیس یه فشار بده و بعد رهاش کن اگه حین رها شدن درده شدید داشتی احتمالن آپاندیسه ، برو دکتر سونو و آزمایش خون بده اگه تو مرحله التهابه سریع درش بیارن کارت به ترکیدن نکشه که وحشتناکه هم عملش سخت تر میشه هم درد وحشتناک باید بکشی من دوازده سالم بود ترکید همه شکمم عفونت شده بود تا زوده برو دکتر 

چن وقته اینجوری شدی آپاندیس به دو روز نمیکشه حالت انقدر بد میشه که نمیتونی پات رو تکون بدی

نه بعضیا تا یه ماه هم التهاب دارن بعد که ترکید به استخون هم عفونتش میزنه وحشتناکه

 برو سونوگرافی ببین چیه

سمت راست پایین شکمم دقیقا مثل انگشته یچیزی هست واسع اون رفتم سونو گفت چیزی نیست داخل سونو نوشته بود مواد آزاده دیده شد 

ولی به شکم مامانم اینا دست میزنم ندارن اونو 

واسم عجیبه چیز غیر عادیه دست که میزنم میترسم

آپاندیس اول از ناف شروع میشه اولش شبیه معده درده و حالت تهوع جوری که میگی مسموم شدم یا معده درد دارم ...

مرسی از نظر مفیدت 

آره فردا حتما میرم بازم مرسی قشنگم

آپاندیس اول از ناف شروع میشه اولش شبیه معده درده و حالت تهوع جوری که میگی مسموم شدم یا معده درد دارم ...

بعد چقدر طول کشید اون عفونت درمان بشه 

آرزو کـن. . . . گـوش های خــدا پــر از آرزوست. . . . و دســت هایش پــر از مـعجـــزه. . . . شایـد بـزرگتـــرین آرزوی تـو... «کـوچـکتـرین معجـــزه ی خــدا» باشـد . . . بعد از کلی سختی خدای مهربونم معجزه اشو گذاشت تو دلم ، برا سلامتیش دعا کنید مهربونا💞 خدای مهربونم دامن همه ی منتظرها رو سبز کن ، الهی آمین 💞
واییییییییییی یا خدا 

ببین ممکنه بری دکتر بگه التهابه اکثر پزشکا سریع جراحی میکنن اما خب هستن پزشکایی که دارو بدن که اصلن خوب نمیشه و وقت کشیه اگه تو مرحله التهابه جراحیش کن که نترکه خدای نکرده اگه هم مشکل از جای دیگه ی بدنته تشخیصش با پزشکه و اینکه ممکنه حتی تو سونو نشون نده اما عفونت خونت بالا باشه که باز با علاعم که داری ممکنه به همون استناد کنه جراح عمومی و جراحیش کنه

بعد چقدر طول کشید اون عفونت درمان بشه 

داییم عمل کرد تخت روبه روش یه مرده بود اپاندیسش پاره شده بود عفونت همه شکمشو گرفته بود بعد شکمشو بخیه نکرده بودن با شکمه باز گذاشته بودنش رو تخت بیچاره از وقتی پانسمانشو عوض میکردن داد میزد بعد چند روز عملش کردن خوب شد وضعیتش خیلی بد بود 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز