boyorgirl مدیر عضویت: 1399/10/05 تعداد پست: 572 عنوان مانتو عید | مشاهده متن کامل بحث + 377 بازدید | 22 پست مانتو برا عید چیگرفتید؟؟چرا انقد مانتوا کوتاهنننننمانتو نیستن دیگهکتن والاااااواس منی ک قد ۹۰ یا بلندتر میخام جیکار باید بکنممممحالا گفتم خوبه بدوزمنمیدونم بد نمیشهبنظرتون ژاکارو بدوزم یا سوزن دوزی؟؟؟مدل ندارید؟؟؟ 1402/12/10 | 10:32 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
امیدبخدادارممم عضویت: 1398/12/16 تعداد پست: 3995 هییییچ آقایی توی تاپیک های من شرکت نکنه، نظر هم نده،در خواست دوستی هم نده ،بدونید از آقایون نینیسایتی حالم بهم میخوره🤮
boyorgirl مدیر استارتر عضویت: 1399/10/05 تعداد پست: 572 من خودم اسپرت میپوشم اکثرا ولی این به نظرم شیکه اخه سلیقه شمارو نمیدونم که مثلا جلو باز میپوشی؟ مشکلی با چلو باز یا بسته بودنش ندارمیه چیزی میخوام شیک باشه
امیدبخدادارممم عضویت: 1398/12/16 تعداد پست: 3995 هییییچ آقایی توی تاپیک های من شرکت نکنه، نظر هم نده،در خواست دوستی هم نده ،بدونید از آقایون نینیسایتی حالم بهم میخوره🤮
cms عضویت: 1401/09/27 تعداد پست: 16232 نمیدونم چرا نمیشه گذاشت عکس.. بزن اینترنت بنویس مانتوهای سوزن دوزی شیک و.. من خودم میخوام مدل کتی بگ ... اها منم همین سوزن دوزی میخوام ممنون گلم
امیدبخدادارممم عضویت: 1398/12/16 تعداد پست: 3995 من خودم دلم میخاد اینست وستو شومیزو شلوارو بدوزم وسطش ژاکارد هییییچ آقایی توی تاپیک های من شرکت نکنه، نظر هم نده،در خواست دوستی هم نده ،بدونید از آقایون نینیسایتی حالم بهم میخوره🤮
مامان2taفرشته عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 2873 مشکلی با چلو باز یا بسته بودنش ندارم یه چیزی میخوام شیک باشه الان رفتم سرچ زدم اکثرا پارچه هاشون انگار مبلی و پرده ای بودن والا 😂خیلی سخته انتخاب پارچه خوشگل انتخاب کنی هرمدلی بدوزی به نظرم شیکه من لکم👩 لک یعنی قوم اصیل ایرانی👩