2777
2789
پارسال همین موقع ها پانکچر شدم ۱۲ تا تخمک همه شم جنین شد فروردین انتقال دادم‌منفی شد دیگه ولش ...

تخمک کشی درد داره؟ میشه یکم توصیح بدی چجوریه چند ساعت طول میکشه

💕هُوَ رَبُّ المُستَحیل و أنت تبكي عَلَي المُمكن ,او خداوند ناممکن هاست،در حالی که تو بر ممکن ها گریه میکنی...💕
ای جان خدا حفظش کنه

ممنونم همچنین تو راهی شما❤️

مامان پسر کوچولو❤️بعد شش سال نازایی و کلی درمان خدا این هدیه زیبا رو بهم داد👼🏼تجربه چهار بار ای یو ای و یک دفعه ای وی اف ناموفق در راه درمان نازایی ناامید نشین و با توکل بر خدا جلو برید🙏🏻تیکر بارداری نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا حفظش کنه برای منم دعا کن خیلی حالم بده ....شما مشکلت چی بود خودت یا همسرت؟  کدوم مرکز انجا ...

چشم حتما اگر لایق باشم ایشالا سال دیگه کوچولوت تو دلت یا بغلت باشه

من خودم تنبلی شدید تخمدان داشتم خیچوقت بدون دارو‌ پریود نمیشدم شش سال دارو خوردم و امپول زدم و ۴ بار ای یو ای منفی داشتم تا با ای وی اف جواب گرفتم من استان یزدم بیمارستان مادر دکتر افلاطونیان

مامان پسر کوچولو❤️بعد شش سال نازایی و کلی درمان خدا این هدیه زیبا رو بهم داد👼🏼تجربه چهار بار ای یو ای و یک دفعه ای وی اف ناموفق در راه درمان نازایی ناامید نشین و با توکل بر خدا جلو برید🙏🏻تیکر بارداری نیست

بلاست یعنی چی ؟

جنین پنج روزه که تقسیم سلولی ش انجام شده فقط باید لانه گزینی کنه شانس بالاتری داره تا سلول تخم

مامان پسر کوچولو❤️بعد شش سال نازایی و کلی درمان خدا این هدیه زیبا رو بهم داد👼🏼تجربه چهار بار ای یو ای و یک دفعه ای وی اف ناموفق در راه درمان نازایی ناامید نشین و با توکل بر خدا جلو برید🙏🏻تیکر بارداری نیست

چشم حتما اگر لایق باشم ایشالا سال دیگه کوچولوت تو دلت یا بغلت باشه من خودم تنبلی شدید تخمدان داشتم ...

ممنون عزیزم ان شاالله 

اضافه وزن هم داشتی؟

💕هُوَ رَبُّ المُستَحیل و أنت تبكي عَلَي المُمكن ,او خداوند ناممکن هاست،در حالی که تو بر ممکن ها گریه میکنی...💕
الانم استراحتی؟

چند ماه اول ویار خیلی بدی داشتم اصلا نمیتونستم پا شم از جام ولی الان نه همه ی کارای خونه مو میکنم خودم 

مامان پسر کوچولو❤️بعد شش سال نازایی و کلی درمان خدا این هدیه زیبا رو بهم داد👼🏼تجربه چهار بار ای یو ای و یک دفعه ای وی اف ناموفق در راه درمان نازایی ناامید نشین و با توکل بر خدا جلو برید🙏🏻تیکر بارداری نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز