2777
2789
عنوان

عاشق شدم ؟ 😔😔

271 بازدید | 26 پست

امروز صبح ساعت ۱۲ و نیم از یه بانک برمیگشتم‌ از اسنپ ، جلوی ساختمان خونه‌ مون پیاده شدم زنگ مدرسه ای‌ دخترا بود کوچه شلوغ بود از اونجا یهو یه پسر ۲۲ ۲۳ ساله رد می شد (منو دید مات موند 😐😶😊) یجوری زل زده بود آخرش هم از ته دلش نفس کشید من اولش ترسیدم ، حالا از صبح از ذهنم نمیره چرا به دخترای دیگه که از منم خوشگل بودن نگاه نکرد ولی به من زل زد یه جوری به چشمام نگاه می‌کرد از صبح یجوری شدم الان جلوی پنجره نشسته ام بیرون نگاه می کنم یهو باز به یادم‌ اومد ، 

ای وااااای دلم چشم ابروشو‌ می خواد 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🤭😁😁🤭🤭

خواهش میکنم عاشق نشوو 🖐️💔

🔴یه قرص خوب برا چاق شدن بگید🔴خیلی لاغرم 😭😭😭   جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏 . اگه جوابت ندادم یعنی جواب ابلهان خاموشیت سکوت منو به حساب زرنگی خودت نذار اینجا یه سایت عمومیه اگه توو دنیای واقعی ببینمت جررررت میدم*.                               🛑🛑🛑 قرص گین آپ و ضرراتش   :  خب راستش من خیلی لاغرم وزن 40و قد 160 دم عروسیم خیلی دلم میخواست تپل شم یا حداقل صورتم یکم گونه داشته باشه رفتم گین آپ گرفتم خوردم کم کم تپل شدم و خیلی خوشگل شدم میخواستم فقط یه ماه بخورم که یه ماه خوردم و عروسیم یه ماه عقب افتاد و دوباره مجبور شدم ادامه بدم و دوباره عروسیم عقب افتاد و خلاصه سه ماه خوردم توو این سه ماه اشتهام خیلی زیاد شد و9 کیلویی چاق شدم و خیلی خیلی خوشگل شدم دوسه هفته قبل عروسیم یهو تمام بدنم مخصوصا صورتم پر جوش شد یه جوشا خیلی وحشتناک که هرچی محلول و اینا میزدم و قرص مصرف کردم گم نشدن خیلی خیلی عوارض بدی روم داشت یه عروس بودم با صورت پره جوش پریودام هر دو هفته یه بار شدن با خونریزی زیاد قرص ول کردم کل وزنم برگشت تمام بدنم پره ترک پوستی شد معده دردا شدیدی میگرفتم حس میکردم شکمم پره باده نفخ بدی گرفتم پا درد شدم خلاصه که همه این مریضی ها تا یه سال درگیر بودم تو رو خدا به هر قیمتی نخواه چاق شی اونم با قرص باور کن تمام قرص چاق ها هورمونی هستند با دستکاری کردن هورمون ها یه چاقی کاذب به آدم میدن و آدم پوکی استخوان میگیره که بدترین بیماری هاست اون موقع یکی از. آشناهام میگفت نخور من خوردم پوکی استخوان گرفتم استخون لگنم سیاه شده تا چندماه راه نمیتونستم برم با خودم گفتم من لاغرم دیگه آب از سرم گذشته بذار هر اتفاقی نیوفتاده بیوفته با اینکه خیلی لاغرم دیگه تن به قرص چاقی نمیدم به توبه کردن افتادم  🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حاجی بیخیال فانوصا ، شاید یاد یکی افتاده خواهرش ، اکسش 

 لطفا یک صلوات برای شفای تمامی بیماران و فرد مدنظرم بفرستین و حاجتم ممنونم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ایرانی اصیلم از نسل کوروش با افتخار لرم ....اسمش را بزار نژاد پرستی ولی من از کسایی که بدون فرهنگ و بدون شناسنامه میان ایران متنفرم و همه جوره مخالفشونم....کاش ورود به سایت کد ملی میخواست اونموقع خیلی ها که از وطنشون فرار کردن و نخواستن دفاع کنن ،دستشون از این سایت قطع بود ، مخاطب تمام جمله های بالا افراد بی فرهنگیه که وضع جامعه را بهم ریختن نه کسی دیگه...‌.اینجا عطر جوونیمون بو سیگاره ، اینجا آگهی فروش کلیه رو دیواره ، حاجی تا کی نشه ؟ تا کی بگیم قسمت بود؟ اینجا سر آرزوهامون اختلاف قیمت بود....،اینجا عبرت نداریم تاریخ هی تکرار میشه ...البته ایران هنوز قشنگیاشو داره مثل مردمش:)))......اگر همه مردم مثل روزهای اخر مدرسه متحد بودن الان وضع این نبود، البته فک کنم الانم اونایی که تا ۲۹ اسفند میرفتن ، هم یسریاشونن ریختن اینجا🗿😂.....راجع به امضام با من حرف نزن اگر قشنگ بود بگو قشنگ بود ، اگر بد بودم سکوت کن، یا مودبانه بگو ، ممنون 🙏🏻

😁 اونوم باید عاشق ات می شد . فقط آه کشیده  اون هم عمدی . کسی که از یکی خوشش بیاد نفس اش حبس می شه تا مستقیم نگاه کنه و آه بکشه . 

   کاربر   آقا آقا آقا آقا آقا.   اللهم عجل الولیک الفرج  القدس و لنا                                                              فقط به خاطر سریع تر متوجه شدن کاربری که توی تاپیک اش نظر می دم چند بار نوشتم آقا . شاید دوست نداشته باشه یه مرد توی تاپیک اش نظر بده .    هر کسی رو لایک می کنم فقط برای تایید حرف اش هست و اگرنه هیچ منظور دیگه ی ندارم . سوء تفاهم نشه. توجه: من مثل عکس پروفایلم نیستم همه از نظر زیبای ظاهری و هم باطنی واقعیته نه تواضع . 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز