2777
2789

منم همینطور 

اعصابم خورد شد دعواش کردم الان عذاب وجدان گرفتم 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولنتاین مهم نیست

مهم دوست داشته باشه

ولی روزای مهم،  تاریخای مهم باید براش مهم باشن

اگ ب تولدت اینا اهمیت میده ک خوبه عزیزم

بنظرم سخت گرفتی 🥲

پلی تاریخ های مهمتونو رو بنظرم باید بدونه و اهمیت بده

ولنتاین مهم نیست مهم دوست داشته باشه ولی روزای مهم،  تاریخای مهم باید براش مهم باشن اگ ب تول ...

آره تولدم رو تبریک گفت ، مهم دوست داشتنه ، مرسی عزیزم خیلی حرفتون آرومم کرد

عزیزم ..... ایشالاخدا برات بهترینها رو پیش بیاره ، ولنتاینت مبارک 

ممنونم عزیزدلم ولنتاین خودتم مبارک باشه 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
آره تولدم رو تبریک گفت ، مهم دوست داشتنه ، مرسی عزیزم خیلی حرفتون آرومم کرد

عزیزم اینکه تولدت رو یادش بوده خیلی مهمتره

تبریک دادن مهمتر🥺

فدات شم خوشحالم کمک کردم😘🥰

زندگیاتونو بخاطر ولتاین و موضوع های بیخودی خراب نکنید.شیطان خیلی راحت بین زن وشوهر جدایی و نفرت درست ...

نه عزیزم بحث ولنتاین نیس کلا دلم ازش پر بود اینو بهونه کردم 

تا شب سرکار بوده بعدشم رفته خونه دوسش لوله هاشون رو درست کنه اصلا حواسش نیس که من وقت دکتر داشتم و گفتم باید ببینمت حتما 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇

[QUOTE=328312087]نه عزیزم بحث ولنتاین نیس کلا دلم ازش پر بود اینو بهونه کردم  تا شب سرکار بوده بعدشم رفته خونه ...[/QUOTمردها نمیتونن دوس داشتن و محبتشونو نشون بدن.اصلا بلد نیستن.تو باید بهش یاد بدی

Roshnk,,Hshmi^ ^

[QUOTE=328312087]نه عزیزم بحث ولنتاین نیس کلا دلم ازش پر بود اینو بهونه کردم  تا شب سرکار بوده ...

بله درسته 

شب رفیقه خوبیه ولی زیاد سوال میپرسه🩶او خداوند ناممکن هاست، تو برممکن ها گریه میکنی؟🩵🌈چنان روزی رسان روزی رساند که صد عاقل از آن حیران بماند️🩷😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز