2777
2789
به اندازه کافی  تخریب شدم عزیزم🤚🤣

بهدخدا عالی هستی

برای رسیدن به هدفهاتوند فقط  فقط روی پاهای خودتون  وایسید چون.باپآهای.دیگران.نمیتونید.راه.برید .تلاش.کنید.حتما.بهش.میرسید.مطمین.باشید.چون من این کارو کردم 
باشه  عزیزم  

واا

یجوری گفتی تخریب کردن گفتم الان چی میبینم

خوش هیکلی که اسی

تازه با اینکه لباست از ناحیه کمر گشاده باز کمرت باریکه 

در کل فرم بدنت خیلی خوبه

رنگ پوستت و پارچه هم ردو عالیننن

سفیدی  

چو خدا بود پناهت ؛ چه خطر بود ز راهت؟                          به فلک رسد کلاهت ؛ که سر همه سرانی✨️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اسی عضله هیپت عالیه😁😍

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

اینم اندام من نگاه تیپم نکنید میدونم بدع🤣ولی ما لاکچری نیستیم دیگ ببخشید🤣

خیلی خوبی😍

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

واا یجوری گفتی تخریب کردن گفتم الان چی میبینم خوش هیکلی که اسی تازه با اینکه لباست از ناحیه کمر گ ...

اخه کامنتا رو ببین    😂😂

فداتبشم   عزیزدلم😍❤

۲۶ساله ام

اخه کامنتا رو ببین    😂😂 فداتبشم   عزیزدلم😍❤

بزار ببینم ندیدم من

اسفند۹۹ روز دوشنبه ساعت ده صبح هیچوقت یادم نمیره، دیگه اون آدم سابق نشدم💔 آرزوهام پودر شد، خدایا میبینی؟ من خیلی وقته مردم فقط جسمم اینجاست💔 ثانیه به ثانیه که میگذره قلبم بیشتر مچاله میشه💔مادرم اشک هامو که میبینه دلش می‌شکنه💔از بابام متنفرم که باعث  این حال  بدم شد💔 از خدا پرسیدن بدترین عذاب واسه یه انسان مظلوم چیه؟ گفت بال هاش شکسته بشه💔 امام حسین آخرین امیدم به توعه یادته چهل شب برات نماز شب خوندم به حرمت همونا نجاتم بده💔روزگار بدی رو میگذرونم برام دعاکنید شاید نفس یکی از شما حق باشه💔الان حاضرم همه چیزمو بدم فقط خوب بشم💔افسردگی لعنت بهت💔تا ابد حسرت دندونپزشکی شهید بهشتی موند رو دلم💔خدایا تروخدا😭😭😭باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود⁦❤️⁩                                                «چه بسیار تقدیرها که به تدبیرها میخندند»من این جمله رو زندگیش کردم💔                                         من خیلی وقته مردم فقط جسمم اینجاس🙃💔            ما همیشه از کسایی که دوسشون داریم ضربه میخوریم💔 شدم مثل دختر بچه ای که تنهایی با عروسکاش بازی می‌کنه💔  گاهی وقتا از تنهایی و شدت غم شده شش ماه اصلا از خونه بیرون نرفتم پس با من از تنهایی و غم حرف نزن💔 میگن دردی که تورو نکشه قوی ترت می‌کنه ولی من میگم می‌کشه ولی جوری که هر ثانیه می‌میری💔 خدایا من از درگاهت با دل شکسته چشم گریون و قلب پراز درد نا امید و دست خالی برگشتم💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز