2777
2789
نه عزیزم اسمش محمده ماه تولدش رو نمیتونی حدس بزنی

قدش متوسطع.شغل خوبی داره.پوستش سفید بوره.مهربونه

؟!

کاربر دلاراااامم هستم..کاربریم تعلیق شد.. روز محشر به خدا خواهم گفت ان که از من تو گرفتی همه ی جانم بود... لعنت ب ۱۰ مهر لعنت ب ماشینی ک مادرمو ازم گرفت...گر قیامت قصه باشد من کجا جویم تو را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                           😭😭 لعنت به ۸ تیر که داداش ارمانمو ازم گرفت😭  😭😭 دلتنگتونم... خدایاااا منم ببر دیگه😭😭😭😭 سخت است دیدار برود به قیامت😭🖤          
قدش متوسطع.شغل خوبی داره.پوستش سفید بوره.مهربونه ؟!

قدش بلنده ولی بقیش اره

چی میتونی ازش حس کنی

بنظرت دوسم داره؟

روش کراشم

کی بهم بیشنهاد میده

https://s6.uupload.ir/files/img_4972_6j57.jpeg

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو

شوهرم دوسم داره

کی عروسی میکنیم

چند ماه بعد عروسی باردار میشم

میریم خونه خودمون یا مادر شوهرم


شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
قدش متوسطع.شغل خوبی داره.پوستش سفید بوره.مهربونه ؟!

شوهرم دوسم داره


کی عروسی میکنیم


چند ماه بعد عروسی باردار میشم


میریم خونه خودمون یا مادر 

شوهرم


شمارو به امام حسین قسمتون میدم رد نشین توروخدا یه صلوات بفرستین برا حاجتم(اللهم صلی علی محمد و آل محمد)هرکس دعا کرد بگه براش صلوات بفرستم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز