2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لینکش رو برام میفرستی؟

از شرکت ها، سایت ها و عزیزانی ک تمایل به اسپانسری کانال دارند دعوت به همکاری داریم 🔥

جهت سفارش تبلیغات با آیدی زیر در تماس باشین 👇

🆔 @Ads_BoxVip

https://t.me/BOXMOVIZZ

اصلا محتوایی نداره 

افتضاح 

فیلم .......

بنده خودم یه عادتی دارم ،خدمتتون عرض می کنم :                  کتاب که می خوندم  برخی اوقات که به مطلب  جالبی که    می رسیدم کتاب رو ول می کردم. درست مثل کسی که دستش سوخته، هیچ یادم نمیره یکی دو سه ماهی با یه عده ای  از دوستان  بحثی داشتیم درباره‌ی که  در  جهان  و در طبیعت عدل هست یا نیست ؟ چون برخی این باور را دارند که از این دست بدی از اون دست می‌گیری و... وارد بحثش نمی خوام بشم،بنده هر چی نگاه می کردم اینو نمی دیدم.در یک کتابی که برای من مهم  بود یه جمله  دیدم : طبیعت  به قانون  ظلم حرکت  می‌کند من  این کتاب رو ول کردم و بعد که دنبالش  رفتم دیدم بله   دو سوم حیوانات  برای  یک روز زندگی باید یه حیوان دیگه  رو بکشن .و در دنیایی  که دو سوم موجودات برای یک روز زندگی  باید یه حیوان  دیگه بمیره صحبت  از عدل   معلومه  نفهمیدن  جهانه.         بنابراین  طبیعت  قانونش قانون ظلمه. تنها انسان که می‌تونه  عادلانه  عمل کنه و باید عادلانه  عمل کنه  و این تنها صفت و  امتیاز  من و شماست  به خاطر آزادی که داریم.   ولی اگه در بند طبیعت  بمونیم ما هم به همون اندازه  ظالمیم که بقیه موجودات  به دلیل اجبارشون ظالم هستن .🤍🌱دکتر هلاکویی 

واااای خدایاااا

باز یادم اومد

یجوری این فیلم آبروی منو برد ک هر بار اسمشو میشنوم حالم بد میشه 

خدا لعنتشون کنه با این فیلم ساختنشون😩😩😩😂😂😂


نبین خواهرم نبیییین 


افسوس که بی فایده فرسوده شدیم...

خاک توسرمن که این فیلم دیدیم چون اینجا گفتن خوبه اصلا فیلم نبود آشغال بود



اگه پستی گذاشتم که ناراحت شدین به بزرگی خودتون ببخشید بعضی وقتا آدم تویه لحظه از رو عصبانیت نمیدونه چی میگه دقیقا مثل خودم .
چی شد مگه؟


چنسال پیش ک سری اولش اکران شده بود کلیپاشو دیده بودم،اونجایی ک دختره رو دزدید و کمی صحنه های اکشن و اونجایی ک عاشقش میشه. خلاصه چیز بدی ندیدم ازش.دیدی ک کلیپ عاشقانه میسازن از فیلما و موزیک میزارن روش و آدم جذب فیلم میشه ک ببینه.


سرتو درد نیارم،من راغب شدم ببینم و دانلودش کردم و ولی وقت نکردم ببینمش.

ازونجایی ک خیییییلی فیلم باز بودم و حافظه و رم گوشیم پر فیلم بود بچه هی گپ تلگرامم همیشه ازم فیلم میگرفتن یا اسمشو میخواستن.

یکی از بچه ها گفت عاطی فیلم جدید چی داری منم فرستادمش و بچه ها دان کردن و دیدن غیر خودم.


شب اومدم پای تلگرام دیدم همه خاک بر سر گویان اومدن پی وی ک 

عاطی خاک تو سرت این چی بود فرستادی.

بعدش متوجه فاجعه شدم خلاصه😂😂😂😂🙊



افسوس که بی فایده فرسوده شدیم...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز