2777
2789
عنوان

بیاین

| مشاهده متن کامل بحث + 123 بازدید | 23 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هیچیش نیس. پسر منم تپلی بود اینجوری بود😄 اما برای احتیاط توی بهداشت بگین چکش کنن. همین

ایشالله ک سالم باش ولی فامیل دیگ ام داشتیم پاهاش اینجوری بود فک کنم پرانتزی بود دلم براش خییلی میسوزه آخه قلبم مشکل داره باید عمل بشه 😭😭😭

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 
ایشالله ک سالم باش ولی فامیل دیگ ام داشتیم پاهاش اینجوری بود فک کنم پرانتزی بود دلم براش خییلی میسوز ...

از الان که پرانتزی بودن پا مشخص نمیشه. 

ان شاء الله عمل قلبش هم با موفقیت تموم میشه و دلتون شاد میشه عزیزم

از الان که پرانتزی بودن پا مشخص نمیشه.  ان شاء الله عمل قلبش هم با موفقیت تموم میشه و دلتون شا ...

انشالله انشالله 🤲

مرسی عزیزدلم 

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز