2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی من به کارما چشم‌زخم اعتقاد دارم با قانون جذب نه به اون صورت که هیچ کاری نکنی به مثبت اندیشی معتق ...

منم دعا و این چیزا خرافه اس ولی کارما واقعا هس چشم زخمم چون خیلی دیدم بنظرم هست

کنکوری ام میشه برا موفقیتم یه صلوات بفرستی🩵✨

تا دلت بخواد

یکیش دعانویسی

بعد میگن که زنی که طلاق گرفته یا شوهرش فوت کرده نباید مراسم عقد کسی بره 

بعدیش همون دستمال شب ازدواج

خیلی چیزا که یادم نیست

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
کارما هست چشم سوم هم که وجود داره طلسم و اینا هم  یکم شک دارم که باشه یا نه

چی بگم

من در مورد باور هام مطالعه میکنم 

و ایدئولوگ نیستم 

چیزایی که شما میگین و گرایش به خرافات ریشه روانی و توجیه علمی داره

به هر حال تصمیم با شماست عزیزم برای باوری که دارین

جریان چیه؟

من یه مدت سخت مریض شدم کلی دکتر  دارو آزمایش روانشناس   رفتم  خوب که نشدم  بدتر شدم  بیحالی  بدن درد داشتم سردرد شدیدی که وقتی آفتاب غروب میکرد شروع میشد تا طلوعش ادامه داشت  سایه  صدا  خواب های عجیب دعوا با همسرم  مدام میرفتم ازمایش میگفتن شاید بدنش چیزی کم داره گفتن این همه کار کردین یه سرکتاب باز کنین رفتیم گفت یه طلسم روی قفل نوشتن تو قبرستون کهنه چال شده  حالا یه دعا نوشت اونجا من کلا خوب شدم  دیگه سابه سیاه نمیبینم  صدام نمیکنن ولی هنوز باطل نشده گاهی از جن ها فیض میبرم مثل سگ میترسم  التماسم به خداس فقط 

خدایا شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792