2789
عنوان

ویپveyp

| مشاهده متن کامل بحث + 1352 بازدید | 22 پست
من برا همسرم گرفته بودم واسه من شارزی بود و مایع میریختی‌توش  خیلی‌مضره ولی اره واسه یه مدت اس ...

فکر کنم منم باید با پاف دائم بخرم

همسرم خیلی دوست داره

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی                مامان دوتا گل پسرم آقا امین و آقا اهورا عشق های مامانی هستید  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ویپ نیکوتین ندارن اکثرا و اسانس دارن و فقط تولید دود میکنه البته نیکوتین دار هم بعضا هستن

ولی پاد برای ترک سیگار مصرف میشه نیکوتین نمیسوزه و بر اثر حرارت توسط بخار آب کار میکنه یعنی اون دود بخاره نیکوتینه

و اینکه نیکوتینش هر چقدر بالا هم باشه به یه سیگار قطران متوسط هم نمیرسه

من همسرم دو ساله مصرف میکنه

ویپ نیکوتین ندارن اکثرا و اسانس دارن و فقط تولید دود میکنه البته نیکوتین دار هم بعضا هستن ولی پاد ب ...

عزیز ویپ بهتره از پاد هسته؟؟؟

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی                مامان دوتا گل پسرم آقا امین و آقا اهورا عشق های مامانی هستید  
عزیز ویپ بهتره از پاد هسته؟؟؟

شما کرمانی هستی؟

آره خب دیگه نیکوتین دارشو نخری ضرر کمتری میرسونه

فقط یه قسمتی داره به اسم کویل

اون مصرفیه هر دو ماه اینا باید عوض بشه قیمتی هم نداره از ۲۰۰ هزار به بالاست

شما کرمانی هستی؟ آره خب دیگه نیکوتین دارشو نخری ضرر کمتری میرسونه فقط یه قسمتی داره به اسم کویل ا ...

اره کرمان 

جایی میشناسی من فردا برم؟؟؟؟

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی                مامان دوتا گل پسرم آقا امین و آقا اهورا عشق های مامانی هستید  
نه قربونت برم من گیلانیم یه رفیق کرمانی دارم اونم میگه هسته  از لهجتون خیلی خوشم میاد منو یا ...

فدات گلی

همسرم من اخم   تورابه خنده   کسی عوض نمیکنم   حتی نداشته هایت راباداشته های کسی عوض نمیکنم من تارموی توکه هیچ حتی خاطراتت رابا هیچکس عوض نمیکنم   تاابدتوقلبمی                مامان دوتا گل پسرم آقا امین و آقا اهورا عشق های مامانی هستید  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز