azadeh_82 مدیر عضویت: 1402/06/13 تعداد پست: 2572 عنوان مشاعره | مشاهده متن کامل بحث + 9619 بازدید | 1750 پست آب زنید راه را هین که نگار می رسدمژده دهید باغ را بوی بهار می رسد(د) 1402/10/16 | 22:38 15 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پلاک_18 عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 3736 بفرما سلطان🌹 مث سلطان شکر و سلطان دلار نباشی حالا😂 😂😂😂😂😂😂ن داوشم
متین__اکبریان عضویت: 1402/10/16 تعداد پست: 8690 آره جون عمت 😉😂 😂😂عمهای دارم بهتر از برگ درخت😂 گر از بسیط زمین عقل منعدم گردد به خود گمان مبرد هیچ کس که نادانم
azadeh_82 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/13 تعداد پست: 2572 برید کنار بعد از ۵۵ صفحه سلطان شعر و ادب فارسی امد سلطان کجا بودی خوش آمدی چر حالا آمدی
پلاک_18 عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 3736 سلطان کجا بودی خوش آمدی چر حالا آمدی امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا😂سالگرد پدرشوهرم بود دیر رسیدم...هی روزگار
azadeh_82 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/13 تعداد پست: 2572 امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا 😂 سالگرد پدرشوهرم بود دیر رسیدم...هی روزگار اها ببخشیدبی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
پلاک_18 عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 3736 سلطان کجا بودی خوش آمدی چر حالا آمدی ۵۰ صحفه پیش رفتی ولی چون ستون شعر وادب نبود انگار ن انگار🫠😂سعی کن منو تگ کنی توی مشاعره های بعدی😂
azadeh_82 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/13 تعداد پست: 2572 ۵۰ صحفه پیش رفتی ولی چون ستون شعر وادب نبود انگار ن انگار🫠😂سعی کن منو تگ کنی توی مشاعره های بعدی😂 باشه چشم به امید خدافردا اسم و فامیل بذاریم؟
پلاک_18 عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 3736 اها ببخشید بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا بنده خدا دیگ عمر مفیدشو کرده بود..سلطان رفت اونجا آبروریزی شد امد😂با لاکژل قرمز رفته بودم مارشوهر اخماش توهم رفت
karambakhsh عضویت: 1401/05/08 تعداد پست: 5328 امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا 😂 سالگرد پدرشوهرم بود دیر رسیدم...هی روزگار منم دیر رسیدم 😣 ولی اشکال نداره
75دخترپاییز13 عضویت: 1402/08/17 تعداد پست: 544 😂😂 عمهای دارم بهتر از برگ درخت😂 😂😂روح سهراب رو آزردی لنتی از هر تعلقی که گذشتم تواناتر شدم 🍂🍃
azadeh_82 مدیر استارتر عضویت: 1402/06/13 تعداد پست: 2572 بنده خدا دیگ عمر مفیدشو کرده بود..سلطان رفت اونجا آبروریزی شد امد😂با لاکژل قرمز رفته بودم مارشوهر ا ... ای دااااد🤦🏼♀️🤦🏼♀️😂😂😂😂
پلاک_18 عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 3736 منم دیر رسیدم 😣 ولی اشکال نداره عب نداره دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه عشقم
75دخترپاییز13 عضویت: 1402/08/17 تعداد پست: 544 اوکی حله😁 سلطان پروفتو عشقهخوشتیپجذابقشنگ از هر تعلقی که گذشتم تواناتر شدم 🍂🍃