2777
2789
من راه تو را بسته تو راه مرا بسته امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم

مرا زیبا پرستی داده عشق و داده مستی

رنج هستی برده از یادم🎷🎺🎹🎻🪕🎸💃💃😂

گر از بسیط زمین عقل منعدم گردد به خود گمان مبرد هیچ کس که نادانم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلا خو کن به تنهایی که از تنها بلا خیزد ، سعادت آن کسی بیند که از تنها بپرهیزد...

(( کاربر آقا )) ما ، زخمی آغوش هایی هستیم که به امن بودن صاحبانشان اطمینان داشتیم ... و ما روزی خواهیم رقصید ، روی همان زمینی که به ما درد را یاد داد ، با پاهایی خسته ، اما زنده خواهیم چرخید ، نه برای فراموشی زخم ، بلکه برای اثبات اینکه زخم پایان راه نبود ...

دل را به باد سپردم که تو را لمست کند

نگاهم را به ماه سپردم که در خواب بینم تو را

عشق را در تو دیدم تو رهایم مکن

عشق را بی تو بر من زندان مکن

 سلام.عاطفی، خجالتی و زود رنج هستم.نگاه یه شهروند غربی رو به زندگی دارم. باور دارم که نیمه های گمشده با پذیرش نکات منفی همدیگر و داشتن مهارتهای اجتماعی زندگی عاشقانه ای خواهند داشت.پراگ پایتخت جمهوری چک رو دوست دارم.اقتصاد آزاد،شفاف و رقابتی که نشانه لیبرال دمکراسی هستش رو بهش علاقه دارم.حقوق بشر،حقوق حیوانات و حقوق پرندگان رو احترام میگذارم.به طبیعت نیاز دارم پس ازش مراقبت میکنم. ارادتمند شما امین هستم از شمال.تشکر که وقت گذاشتین.

سلام.تاپیک خواستگارتون رو خوندم اما قفل بود،ببخشید اینجا نظر میدم.شما شخصیت ادبی و هنری دارین بنابراین باید دنبال چنین شخصیتی توی زندگیتون باشین به همراه صداقت و تعهد و وفاداری و مسئولیت پذیری و...توی پسر وجود داشته باشه،ممکنه نصیبتون نشه اشکالی نداره بزار تنها باشید اما وارد رابطه ای نشین که فرد مقابل نیمه گمشده تون نیست چون مردها بعد از طلاق بیشترشون ازدواج میکنن چون قلبشون مثل خانمها آسیب پذیر نیست.بنابراین مواظب قلبتون باشین خانم.خدانگهدار.

 سلام.عاطفی، خجالتی و زود رنج هستم.نگاه یه شهروند غربی رو به زندگی دارم. باور دارم که نیمه های گمشده با پذیرش نکات منفی همدیگر و داشتن مهارتهای اجتماعی زندگی عاشقانه ای خواهند داشت.پراگ پایتخت جمهوری چک رو دوست دارم.اقتصاد آزاد،شفاف و رقابتی که نشانه لیبرال دمکراسی هستش رو بهش علاقه دارم.حقوق بشر،حقوق حیوانات و حقوق پرندگان رو احترام میگذارم.به طبیعت نیاز دارم پس ازش مراقبت میکنم. ارادتمند شما امین هستم از شمال.تشکر که وقت گذاشتین.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز