2777
2789
من فک پاینم خوبه فک بالام یکی از دندون جلوییام کاملا کجه بقیشم خوبه  تقریبا چند وقت پیش انجام ...

من الان چهار ماهه انجام دادم 

میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍

میشه یه فک انجام داد درمانگاه های خیریه معمولا ارزون تر میگیرن من دیروز براکت گذاشتم

کجاست این درمانگا های خیریه؟؟

پس چزا ی عصب کشی با پر و روکش حدودا 10تومن میشه

ارتودنسی 18تومن😐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اراکم فک نمیکنم به این گرونی باشه اینجا

اها اونجانمیدونم من اراک نیستم خودم سال قبل 20تومن انجام دادم الان خیلی یهوی گرون شده

به امید آمدن فردایی که تمام دیروزها در مقابل شکوهش زانو بزنند   °🎡🪐~   ️هر کاربری رو بدون دلیل لایک کردم یعنی تو امضاش گفته برام دعا کنین من براش دعا کردم یا گفته صلوات بفرستین براش فرستادم و لایکش کردم.                                                           تلخ ترین لحظه شنیدن  خبر خودکشی دوست عزیزم  بود😭💔 
عه پس خوبه  شما کجا انجام دادی  درمانگاه ثارلله خوبه بنظرت؟

نمیدونم عزیزم .. من رفتم مطب دکتر شانقی .. شما بیشتر تحقیق و پرس و جو کنید

میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍

میشه ادرسشو بدین  کارشون خوبه؟

رو به روی هلال احمره در واقع یه ساختمونه کنار هلال احمر ..

کارشون که خوبه ولی دندون پزشکی که خدمات بیشتر هم داشته باشه هست تو اراک .. 

میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍

کجاست این درمانگا های خیریه؟؟ پس چزا ی عصب کشی با پر و روکش حدودا 10تومن میشه ارتودنسی 18تومن😐

نمیدونم کدوم شهری

تو گوگل سرچ کنی برات میاره لیست درمانگاه های خیریه رو

من یه جا شنیدم ده تومن میگیره البته اینکه کارش خوب باشه یا نه رو نمیدونم

نمیدونم عزیزم .. من رفتم مطب دکتر شانقی .. شما بیشتر تحقیق و پرس و جو کنید

سلام عزیزم خوبی 


ببخشید من میخاستم برم ثاراله منتها یسریا گفتن خوب نیست 


این دکتری که گفتی رو ازش راضی هستی ؟ تازگیا خبر نداری قیمتا چجوری شده ؟


ممنون میشم جواب بدی

سلام عزیزم خوبی ببخشید من میخاستم برم ثاراله منتها یسریا گفتن خوب نیست این دکتری که گفتی رو ازش راضی ...

سلام گلم ممنونم شما خوبی 

من اینی که شما گفتی رو نمیدونم کارشون چطوریه ولی شانقی من راضی بودم تجربه دار هستن قیمت رو اطلاع ندارم چون من پارسال با ۲۰ میلیون هر دو فک رو شروع کردم 

میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍

سلام گلم ممنونم شما خوبی من اینی که شما گفتی رو نمیدونم کارشون چطوریه ولی شانقی من راضی بودم تجربه د ...

ممنون عزیزم 

نوبت دهیش چطوریه ؟زنگ بزنم یا هر روزی برم قبول میکنن 

اخه معلوم نیست کی برم 

ممنون عزیزم نوبت دهیش چطوریه ؟زنگ بزنم یا هر روزی برم قبول میکنن اخه معلوم نیست کی برم

خواهش میکنم 

شما اول باید همین طور بدون نوبت گرفتن برید و بگید برای معاینه شروع ارتودنسی اومدم بدون نوبت میفرستنتون بعد اگه لازم باشه دندوناتونو پر کنید یا چند تا بکشید و اینا میگن اول باید اینا رو انجام بدید بعد از اون بهتون نوبت ارتودنسی میدن و شما هم روز های سه شنبه و پنجشنبه که برای ارتودنسیه میرید کارتونو انجام میدید دیگه خودشون میگن کی بیاید  

میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز