بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اها اونجانمیدونم من اراک نیستم خودم سال قبل 20تومن انجام دادم الان خیلی یهوی گرون شده
به امید آمدن فردایی که تمام دیروزها در مقابل شکوهش زانو بزنند °🎡🪐~ ️هر کاربری رو بدون دلیل لایک کردم یعنی تو امضاش گفته برام دعا کنین من براش دعا کردم یا گفته صلوات بفرستین براش فرستادم و لایکش کردم. تلخ ترین لحظه شنیدن خبر خودکشی دوست عزیزم بود😭💔
سلام عزیزم خوبی ببخشید من میخاستم برم ثاراله منتها یسریا گفتن خوب نیست این دکتری که گفتی رو ازش راضی ...
سلام گلم ممنونم شما خوبی
من اینی که شما گفتی رو نمیدونم کارشون چطوریه ولی شانقی من راضی بودم تجربه دار هستن قیمت رو اطلاع ندارم چون من پارسال با ۲۰ میلیون هر دو فک رو شروع کردم
میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍
ممنون عزیزم نوبت دهیش چطوریه ؟زنگ بزنم یا هر روزی برم قبول میکنن اخه معلوم نیست کی برم
خواهش میکنم
شما اول باید همین طور بدون نوبت گرفتن برید و بگید برای معاینه شروع ارتودنسی اومدم بدون نوبت میفرستنتون بعد اگه لازم باشه دندوناتونو پر کنید یا چند تا بکشید و اینا میگن اول باید اینا رو انجام بدید بعد از اون بهتون نوبت ارتودنسی میدن و شما هم روز های سه شنبه و پنجشنبه که برای ارتودنسیه میرید کارتونو انجام میدید دیگه خودشون میگن کی بیاید
میان دشمن و وطن ننگ بر آن که شک کند 🍂 به آرزو هام قول رسیدن دادم 🤗🤍