simsim1370 مدیر عضویت: 1400/07/01 تعداد پست: 1825 عنوان selena ya Ayiyana ? | مشاهده متن کامل بحث + 132 بازدید | 17 پست بگید سلنا قشنگتره یا آریانا ؟ مآ کِه دآستآنو میدونیم ، وَلی تو خآلیتو بِبَند .️ 1402/10/13 | 11:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
simsim1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/01 تعداد پست: 1825 اریانا خیلی طولانی هست. آره تلفظش یکم سخته مآ کِه دآستآنو میدونیم ، وَلی تو خآلیتو بِبَند .️
simsim1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/07/01 تعداد پست: 1825 من اریانارو بیشتردوس دارم احساس میکنم محجوب تره منظورم اینه که اسم کدوم قشنگتره برای دخترم میخوام بزارم مآ کِه دآستآنو میدونیم ، وَلی تو خآلیتو بِبَند .️
پائیزگرم عضویت: 1402/01/09 تعداد پست: 2626 منظورم اینه که اسم کدوم قشنگتره برای دخترم میخوام بزارم فقط از بین این دوتا؟؟؟سلنا