asl_18 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/20 تعداد پست: 682 عنوان گشنمه 194 بازدید | 15 پست پریودم هستم همه جونم داره میلرزه ضعف دارمچی بخورم الان هیچیم نداریم...چقد بده ی کس و کار نداشته باشی ب فکرت باشهدو لقمه نون بزاره جلوت 1402/10/11 | 23:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nafas45267 عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 31007 تخم مرغ آبپز و نون لواش هروقت امضام دیدین 💜لطفا برای سلامتی خانوادم 💋صلوات بفرستین💖لایک کنین💖💜💖💜💚 منم صلوات بفرستم واستون💖💖💖💖💖💖💖 خـدایـا ببخش من و فردا مسیر درست و جلو راهمون بزار محتاج صلوات همتون هستمم برای زنـدگـیم💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
sara___s عضویت: 1399/05/19 تعداد پست: 21795 میفهممت نمیتونی سفارش بدی "خدا "حواسش به قلبت هست... کاربر97
asl_18 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/20 تعداد پست: 682 منی ک خودم میزارم جلو خانواده🙄 منم خودم میزارممامانم سرکار میره ولی الن ک مریض شدم هیچی نداریم بخوریم هیچکیم ب هیچ جاش نیست
nafas45267 عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 31007 منم خودم میزارم مامانم سرکار میره ولی الن ک مریض شدم هیچی نداریم بخوریم هیچکیم ب هیچ جاش نیس ... چرا هیچی ندارین؟ هروقت امضام دیدین 💜لطفا برای سلامتی خانوادم 💋صلوات بفرستین💖لایک کنین💖💜💖💜💚 منم صلوات بفرستم واستون💖💖💖💖💖💖💖 خـدایـا ببخش من و فردا مسیر درست و جلو راهمون بزار محتاج صلوات همتون هستمم برای زنـدگـیم💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
روزالیا76 عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 4736 تخم مرغ بخور خونریزی داری خوبه برات چقدر زود دیر شد، حیف💔
army_parandam عضویت: 1401/04/11 تعداد پست: 40325 منم خودم میزارم مامانم سرکار میره ولی الن ک مریض شدم هیچی نداریم بخوریم هیچکیم ب هیچ جاش نیس ... عا فک کردم تنها زندگی میکنی کلا نون بخور عسل مغزیجات اینا مقویه بخور
asl_18 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/20 تعداد پست: 682 چرا هیچی ندارین؟ چون از صبه دلم درد میکرد نتونستم چیزی بزارممواد اینارو داریم غذا منظورمه
asl_18 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/20 تعداد پست: 682 تخم مرغ بخور خونریزی داری خوبه برات جدی؟میگن نفخ زاست تو پریودی خوب نیست ک
nafas45267 عضویت: 1402/09/03 تعداد پست: 31007 چون از صبه دلم درد میکرد نتونستم چیزی بزارم مواد اینارو داریم غذا منظورمه بلند شو دوتا تخم مرغ بنداز آبپز بشه یا دوتا بشکن بخور با نون کنارشم یه لیوان چایی نبات هروقت امضام دیدین 💜لطفا برای سلامتی خانوادم 💋صلوات بفرستین💖لایک کنین💖💜💖💜💚 منم صلوات بفرستم واستون💖💖💖💖💖💖💖 خـدایـا ببخش من و فردا مسیر درست و جلو راهمون بزار محتاج صلوات همتون هستمم برای زنـدگـیم💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
روزالیا76 عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 4736 جدی؟ میگن نفخ زاست تو پریودی خوب نیست ک نه بابا برای جبران خون ریزی خوبه چقدر زود دیر شد، حیف💔