2777
2789
عنوان

ارتودنسی❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍

| مشاهده متن کامل بحث + 174 بازدید | 26 پست
مشکی خیلی تو چشم نمیزنه

مشکی تاحالا نزدم

ببشتر مردا مشکی میزنن

ولی انگاری که دندونات خرابه وقتی کشت مشکیه😅

تمام تـمركزت را روى مقصد بگذار، حتى اگر مسيـر امروزت طوفـانى ست🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بین اینا انتخاب کنیدد

من سبز آبی خیلی دوست داشتم 

صورتی و بنفش و آبی تیره هم خیلی قشنگن🥲

بارون متوقف میشه ، شب میگذره .. درد و رنج محو میشه ولی امید هیچوقت اونقدر گم نمیشه که نشه پیداش کرد ..🌱
مگه پررنگ و کمرنگ داره😅😂  پس منم پررنگ میزارم  نارنجی چطوره بنظرت ؟

تاحالا نزاشتم ولی یبار صورتی کمرنگ که گذاشتم به مرور زمان رنگش تغییر کرد شد نارنجی و گلبهی طور بعدش که رنگش رفت خوب بود جالب بود🤣

تمام تـمركزت را روى مقصد بگذار، حتى اگر مسيـر امروزت طوفـانى ست🌱
من سبز آبی خیلی دوست داشتم  صورتی و بنفش و آبی تیره هم خیلی قشنگن🥲

ابی تیره تاحالا گذاشتی!؟


تمام تـمركزت را روى مقصد بگذار، حتى اگر مسيـر امروزت طوفـانى ست🌱
من سبز آبی خیلی دوست داشتم  صورتی و بنفش و آبی تیره هم خیلی قشنگن🥲

صورتی کم رنگ یا پررنگ؟؟

تمام تـمركزت را روى مقصد بگذار، حتى اگر مسيـر امروزت طوفـانى ست🌱
ابی تیره تاحالا گذاشتی!؟

چند ماهه ارتودنسی کردی🥲من یه هفته‌است انجام دادم دو تا خط افتاده رو خط لبخندم یعنی داره چروک میفته درحالی نوزده سالمه🥲💔 دلیلش نمیدونم‌چیه فکر میکنم به خاطر مسواکه سه بار در روز مسواک میزنم و خب وقتی میزنم دهنمو خیلی باز نگه میدارم احساس میکنم به خاط اونه، این مشکلارو توهم داری؟🥲 بعد اینکه من دندونام فاصله دارن که دارم ارتو میکنم هم بالا هم پایین چه مدت طول میکشه تا براکتارو در بیارم یعنی با توجه به تجربه خودت🥲ببخشید زیاد شد💚

چند ماهه ارتودنسی کردی🥲من یه هفته‌است انجام دادم دو تا خط افتاده رو خط لبخندم یعنی داره چروک میفته ...

سلام من الان یک سال خورده هس ارتو دارم

زیاد دهنتو چرا باز میکنی 

مثل همیشه مسواک بزن 

کرم مرطوب کننده بزن اکه پوست خشکه فک میکنی چروک میفته

تمام تـمركزت را روى مقصد بگذار، حتى اگر مسيـر امروزت طوفـانى ست🌱
سلام من الان یک سال خورده هس ارتو دارم زیاد دهنتو چرا باز میکنی  مثل همیشه مسواک بزن  ک ...

به خاطر اینکه ببینم دارم چطور مسواک میزنم

پوستم معمولیه اما مرطوب کننده کلا نمیزنم سعی میکنم از این به بعد بزنم ممنونم💚

چند ماهه ارتودنسی کردی🥲من یه هفته‌است انجام دادم دو تا خط افتاده رو خط لبخندم یعنی داره چروک میفته ...

از دکترت میتونی بپرسی که چقدر باید ارتو رو دندونات باشه😘

تمام تـمركزت را روى مقصد بگذار، حتى اگر مسيـر امروزت طوفـانى ست🌱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز