2777
2789
عنوان

بی بیچک+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 556 بازدید | 37 پست

خانومی من که بهت میگم بارداری چرا بیخود به خودت استرس میدی استرس سمه باور کن خدا بهت ی نینی داده فقط به خودت برس فکرشم نکن برو دکتر که ان شاالله خبرای خوب خوب تو راه داری 🥰🤩درضمن هیچ داروی تو بارداری نمیتونی مصرف کنی جز استامینوفن اونم بدون کدوئین ماله کدوکان روزی یدونه ولی درکل اونم فعلا نخور آوشین دم کرده و زعفران دم کرده هم نخور جگر نخور اب هویجم نخور فقط برو دکتر تا بهت بگه چی بخوری 

ای ملائک که به سنجیدن ما مشغولید بنوسید که اندوه بشر بسیار است 🥺❤️‍🩹
باشه عزیزم دستت دردنکنه خوردم ابلیمو و اب جوش خیلی بهتر شدم 

❤️فدات

سعی کن نخوری قرص

ان‌شاءالله همه منتظرا بزودی مامان بشن❤️ این طعم و حسِ قشنگِ مثبت شدن بیبی چک و آزمایش رو بچشن🥹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانومی من که بهت میگم بارداری چرا بیخود به خودت استرس میدی استرس سمه باور کن خدا بهت ی نینی داده فقط ...

مرسی عزیزم

رفتم دکتر فقط ی شربت بهم داده اونم انگار تاثیر نداره انقدر اذیتم ازین سرما خوردگی

سلام اسی جان مجدد ازمایش دادی بتات چند بود سونو نرفتی؟

سلام عزیزم دکتر رفتم گفت نمیخواد خودش بالا میره

گفت ۸ هفته برو سونو تشکیل قلب

 یسری ازمایشم نوشته گفتم ان شااااااءالله قلبش تشکیل شد انجام میدم یک بهمن ۸ هفته میشم

تورو خدا دعام کن خیلی نگرانم

سلام عزیزم دکتر رفتم گفت نمیخواد خودش بالا میره گفت ۸ هفته برو سونو تشکیل قلب  یسری ازمایشم ن ...

عزیزدلم انشالله که نی نی سالم و سلامت بچسبه بهت به موقعش بپره بغلت عزیزم نگرن نباش حسابی باهاش خوش بگذرون حرف بزن استراحت کن خودت و تقویت کن از پله هم بالا پایین نرو کارای سنگینم نکن تا ۱ که بری صدای قلبش و بشنوی 😍💕

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
فداتبشم مرسی از انرژی مثبتی ک دادی بخدا اینماه پیگیر نبودم ن قرصی ن دارویی گفتم خدا خودت هرچی صلاح ...

واقعا بیخیالی خیلی بهتر از اینکه هی پیگیر باشی همون باعث استرس میشه هرچی بیخیال تر بهتر بازم خداروشکر خدا به دل قشنگت نگاه کرد عزیزم حالاهم مراقبت کن تا زمانی که میپره بغلت عزیزم انشالله که دوره بارداری و به قشنگی سپری کنی گلم

•گر نگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز