2777
2789
عنوان

طلا شده ۲۴۰۰

| مشاهده متن کامل بحث + 1535 بازدید | 86 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کی گفته منبعت چیه

رفتم طلافروشی روی تلویزیون همه یطلافروشی ها قیمت ارز دلار یورو همه به روز هست دیگه بزن اینترنت ببین قیمت چنده آخرین باری که قیمت زدم ۲۷۰۰ بود الان ۲۴۰۰

نبابا کیه ک گوش،کنه، اینجاشهرما بخوای بخری با اجرت و دزدیاشون میشه گرمی سه و پونصد



اون بله 

ولی  اونس و دلار و طلاو... یک قیمت روزانه داره به همه جا ابلاغ میشه 

اون یه چیز دیگه س ربطی به هم ندارن که 

مگه میشه دلار اینجا ۴۰ باشه اونجا ۵۰ ؟؟؟

اجرت و اینا دخلی نداره به نرخ ثابت طلا که 


آدما وقتی بیش از اندازه  اصرار میکنن که یه چیزئ هستن.      دقیقا همون چیز نیستن          

رفتم طلافروشی روی تلویزیون همه یطلافروشی ها قیمت ارز دلار یورو همه به روز هست دیگه بزن اینترنت ببین ...

منبه واسه گرون شدن بعد از عيدت میدونم زده ۲۴۰۰

همه چی خوب میشه تلاش کن 
من میخوام برم طلا بفروشم خرج قر و فر کنم  بیوفتم کف بازار  این دنیا ارزش طلا خریدن نداره

اولش شاید ذپق داشته باشی و روحیت خوب بشه ولی دوروز بپوشی بعدش پشیمون میشی من قبلا خیلی میدادم به لباس ولی الان میبینم لباس یه روز ذوق داره ولی طلایی که خریده بودم یسال بعد دوبرابر شده بود و منفعت کرده بودم تواین گرونی بنظرم باید پس انداز کرد لعنت به گرونی

به کوچکی گناه نگاه نکن ؛بنگر چه کسی را نافرمانی میکنی...حسبی الله ونعم الوکیل...
دخترا هفتصد تمن سکه پارسیان میکنه بنظرتون؟

اره حتما بخر پارسیان عالیه

من پارسال این موقع ۵۰۰ سوت گرفتم ۸۰۰

الان بالای ۱۲۰۰ باید بخرم


نی نی یار عزیز لطفا شئونات اسلامی برای عکسای پروفایل رو رعایت کن با تشکر 😂نی نی یار لطفا بهم پیام بده کارت دارم.۴ تا کاربری زیر خاکی دارم میخام وصلش بشن به کدوم نی نی یار باید پناه ببرم 

من میخوام برم طلا بفروشم خرج قر و فر کنم  بیوفتم کف بازار  این دنیا ارزش طلا خریدن نداره

هرچیزی جای خود زندگی هم میتونه کوتاه باشه هم بلندباید برا جفتش آماده باشیم وروزمبادایی داشته باشیم...

  خدایا همسرمو برام نگه دار  ته همراه پیر بووشم پیری با ته قشنگه♥️♥️♥️♥️♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792