2777
2789
عنوان

سرکلاژ

327 بازدید | 17 پست

سلام اینجا کسی سرکلاژ انجام داده لطفا بهم کمک کنید 🥺

من پونزده هفتم پنج روزاز عملم میگذره اما هنوز لکه قهوه ای و ترشح قهوه ای دارم خطر ناک نیست؟ تا چند روز عادیه. درد ندارم اما دسشویی که میرم ترشح قهوه ای میاد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من هفته دوازده ۳۱ بود 

منم خیلی دلم میخاست سر کلاژ کنم خیلی میترسم از زایمان زودرس 

الان توی هفته ۲۳ام

[تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
استراحت کافی داشته باش چرا دکترت برات انجام نداد؟ 

دکترم گفت لازم نیس زیر بیست و پنج سرکلاژ لازمه 

ولی امپول پروژسترون میزنم 

عملش درد داشت؟؟؟

[تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
دکترم گفت لازم نیس زیر بیست و پنج سرکلاژ لازمه  ولی امپول پروژسترون میزنم  عملش درد داشت ...

اها پس چیزی نیس. منم این هفته روزی دوتا امپول پروژسترون و دو تا شیاف میزارم. نه اصلا درد نداره هیچی متوجه نمیشی حتی بعدش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز