2777
2789
بچم سالمه؟ ازمایشم خوبه جوابش یا بارداریم ختم به کورتاژ میشه

بله سالمه

نمیدونم کورتاژ چیه واقعیتش ولی اتفاق بدی به نظرم نمیفته اگه هم بیفته چیز خاصی نیست و حل میشه

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تا حدودی حس ششم دارم به نظرم بله دوستتون داره البته ازدواج طول میکشه یکم ولی شدنیه

چند سالگی ازدواج میکنم؟شرایطش چیه؟

لایک نکن مگر اینکه خودم بگم😑هی نوتیف میاد با ذوق باز میکنم میبینم لایکه🤦🏼‍♀️😑😂
بله سالمه نمیدونم کورتاژ چیه واقعیتش ولی اتفاق بدی به نظرم نمیفته اگه هم بیفته چیز خاصی نیست و حل م ...

دگترا میگن احتمال بالا سندروم داون داره و احتمال ۷۵ درصد ختم بارداری بدن 😔

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

من تا حدودی حس ششم دارم به نظرم بله دوستتون داره البته ازدواج طول میکشه یکم ولی شدنیه

تو رو خدا منو بگووووو تو رو خداااا بگو 

محمد دوسم داره؟؟؟ برمیگرده؟؟ اگه آره چقدر طول می‌کشه تا بگررده ؟

🤍

دگترا میگن احتمال بالا سندروم داون داره و احتمال ۷۵ درصد ختم بارداری بدن 😔

انشاالله که نیست 🙏 من براتون دعا میکنم نگران نباشید

نمیدونم چی بگم ، فقط میتونم بگم اینجا باید امضا رو مینوشتم ولی نفهمیدم چی بنویسم چون چیزی برای گفتن نیست اگه بود من خب میگفتم دیگه مگه روانیم که نگم ؟ ولی خب نمیدونم شاید هم باشم بستگی داره شما روانی رو چجوری تعریف کنید... فقط باید بگم شما ها آدمای احمقی هستید که امضا چرت و پرت منو تا آخر خوندید 😁❤️
بله سالمه نمیدونم کورتاژ چیه واقعیتش ولی اتفاق بدی به نظرم نمیفته اگه هم بیفته چیز خاصی نیست و حل م ...

اون کارو برای ما انجام دادن یا ن؟

Eil1381 _تبریزقیزیم😊🍓به حکمت خدا دلبسپار تو مورو میبینی خدا پیچش مورو🤗میخوای تغییر کنی یک سال کتاب خوانی جز روتینت باشه اون وقت حسرت روزای بدون مطالعه رو میخوری  مهم ترین درسی از زندگی گرفتم هیچی چیزی مهم تر از سلامت روان برای انسان نیست ، بحرانی ترین مسایل و مشکلات که پیش اومد یادت نره چند دیقه ای به تنفس دم و بازدم عمیق بپردازیم که خدایی نکرده دچار نشخوار فکری و افسردگی و به طبع اون پایین اومدن کیفیت زندگی دچار نشیم😍🍉بیاین بخندیم 😊جو سایت از غم و ناراحتی افسردگی خیانت به سمت شادی و خوشحالی و سرزندگی و تعهد سوق بدیم👌😊دارای حس ششم قوی🤪دوست دارم به درجه ای برسم خدا دوسم داشته باشه....خدایا از خودخواهی من حقیر بکاه به خداخواهیم بیفزا😔❤عالم محضر خدااست👌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز