2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چقدر خوب که قرار نیست بلاگر شی ، بعدها بیشتر از خانواده ات و سبک زندگیشون تشکر میکنی 

۳۵موضوعی که در پیری حتما به آن غبطه خواهید خورد:  یک ضرب المثل قدیمی هست که می‌‌گوید جوانی را جوان‌ها به هدر می‌‌دهند. شاید اگر بدانید پیرها به چه چیزهایی غبطه می‌‌خورند بتوانید بهتر جوانی کنید:۱-چرا وقتی می‌توانستم سفر کنم، نکردم!۲- چرا زبان دومی نیاموختم!۳-چرا وقتم را به خاطر رابطه‌ای تمام شده تلف کردم!۴- چرا از خود در برابر نور آفتاب محافظت نکردم تا پوست سالم‌تر و بدون چروکی داشته باشم!۵- چرا برای دیدن خوانندگان مورد علاقه‌ام به کنسرت نرفتم!۶- چرا از انجام خیلی از کارها ترسیدم!۷- چرا ورزش اولویت کارم نبود!۸- چرا خود را گرفتار سنت‌ها کردم!۹- چرا از کاری که دوست نداشتم استعفا ندادم!۱۰- چرا بیشتر درس نخواندم!۱۱-چرا باور نکردم زیبا هستم!۱۲- چرا از گفتن دوستت دارم ترسیدم!۱۳- چرا به راهنمایی‌های والدینم گوش ندادم!۱۴-چرا خودخواه بودم!۱۵- چرا تا این حد نظر دیگران برایم مهم بود!۱۶- چرا به جای آنکه به رویاهای خودم فکر کنم به فکر براوردن رویای دیگران بودم۱۷- چرا وقتم را صرف یادآوری خاطرات بد کردم و زمانم را از دست دادم. کاش افسوس گذشته را نمی‌خوردم!۱۸- چرا کسانی را که دوست داشتم از خود رنجاندم!۱۹- چرا از خود دفاع نکردم!۲۰- چرا برای برخی کارها داوطلب نشدم!۲۱- چرا بیشتر مراقب دندان‌هایم نبودم!۲۲- چرا قبل از مرگ مادر و پدر بزرگ سئوالاتی را که داشتم از آنها نپرسیدم!۲۳- چرا زیاد کار کردم!۲۴- چرا آشپزی یاد نگرفتم!۲۵- چرا از زمان حال لذت نبردم!۲۶- چرا تلاش نکردم آنچه را شروع کردم به پایان برسانم!۲۷- چرا گرفتار کلیشه‌های فرهنگی شدم و از هدفم بازماندم!۲۸- چرا دوستی‌هایم را ادامه ندادم!۲۹- چرا با کودکانم بیشتر بازی نکردم!۳۰- چرا انسان ریسک‌پذیری نبودم!۳۱- چرا برای افزایش دانش و ارتباطاتم تلاش نکردم!۳۲- چرا تا این حد فرد نگرانی بودم!۳۳- چرا سر هر چیزی زود عصبانی شدم!۳۴- چرا به اندازه کافی با افرادی که دوست‌شان داشتم وقت نگذراندم!۳۵- چرا برای یک بار هم که شده پشت میکروفن نرفتم تا در مقابل جمع صحبت کنم.

خب دوست عزیز اول بایدکوچ کنی بعد بلاگرشی ...تو شهر خودت بلاگر بشی ..به فنا میری چون 90% فک وفامیل و دوست وآشنان هرکدوم برات یه بیو گرافی تحویل میدن ..منم دوست دارم یوتیوبر بشم ولی بماند انشاءالله بعد چهل سالگی

من درگیر باید و نباید شدم..آدمارو خواستم رعایت کنم..حل شده بودم تو طبیعت دورم..حالا برمیگردم به حقیقت خودم

خودتو درگیر مجازی نکن انقد بخدا نمیدونه چرا  بعصیا از صب تا شب میشنن یه بلاگرو یا چندتا رو دنبال میکنن که صبح پا میشه چه شکلی چیکار میکنه نهار چیمیخوره عصر و شب چیکار میکنه که چی تهش که چی بشه یا تو میخوای انجام بری که چی آخرش بیخیال شو زندگیتو انجام بده واسه مردم زندگی نکن واسه دل خودت زندگی کن هر کاری که کردیو 

برنامه ریز درسی ، ساعتی و مبحثی به صورت هفته ای یک بار‌.      با قیمت مد نظر خودتان در هر پایه ای و رفع اشکالات درسی
خدایی زندگی براشماهاس ماهایی کع تو مجازی واینستا غرق شدیم من که دیگه خفه شدم بخدا   نمیتونمم ...

برای اینستاست؟

خب من ندارم☹

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792