2777
2789
[QUOTE=319611588]عزیرم نگران نباش طلا به جز استفاده برای زیبایی و زینت یه سرمایه گذاری بلند مدت محسو ...

عزیزم طلافروش زیاد گرون حساب نکرد و یه جورایی قیمتش همینه اما قصد سرمایه گداری دارید طلای دسته دوم بخر خودم ۶ماه پیش ۳۰گرم النگو خریدم با کارمزد ۳ونیم درصد چون دست دوم بودن اما خداییش قشنگن 

برای شما۱۵درصد حساب کرد

کلا اهل طلا نیستم میخاستم پولم راکت نمونه تک پوش هم بود اینو برداشتم اون بدون اجرت بود ولی فک کنم خی ...



چرا نشه دستت کنی ؟ 

میشه سکه هم خرید ( حتما حواستو جمع کنی اصل بخری ) 

یا باید بگردی پیدا کنی مغازه هایی که اجرت کم دارن بهشون بگو کدوم طلای شما اجرتش ۳ در صده ؟ بعضی النگو ها ۳ درصده و قشنگم هست 

بعضی طلافروشا خیلی منصفن باید بگردی پیداشون کنی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مال استارترو نمیتونم حساب کنم بلد نیستم  ولی تازگیا دیدم کسایی ک خریدن مالیاتم دادن

خب چون نا آگاه هستن

مردم متاسفانه خیلی چیزا رو دیر میفهمن.

هر طلافروشی که مالیلت از مردم بگیره بی برو برگرد پلمپ میشع

پروانع شخص هم باطل میشع

پس اجرت بالا گرفتم 🫥 ایشالا دفعه بعدی زرنگ میشم

عزیزم فکر کنم پیامای من نخوندی

کامل توضیح دادم بهت

ازت ۲۵۰تومن اضافه گرفته

برو بالاتر بخون

ازاین به بعد طلارو بدون اجرت بخر

دستبندت هم مبارکه عزیزم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز