درکت میکنم گلم پسر منم ۳۳ هفته به دنیا اومد کیسه آبم پارا شد ده روزم بستری بودم قبلش یه روز گفتن ضربان قلب بچه دچار مشکل شده اورژانسی سز شدم بعدشم باز ۱۰ روز بچه م رفت توی دستگاه
نگران نباش گلم خیلی روزای سختیه کاملا میدونم
سعی کن از سینه ت بهش شیر بدی احتمالا یکی دو روز دیگه بهت بدن شیرش بدی
ببین میذارن تو بغلت بگیری هرچی تو بغلت بگیری و شیرش بدی زودتر از دستگاه میاد بیرون و ریه ش قوی میشه احتمالا زردی هم میگیره اصلا نترس توکلت به خدا باشه