2777
2789

ای جانم چه ذوقی کردم قدمش پرخیروبرکت ان شاالله زودی خوب میشین وباهم میرین خونتون قوی باش مادرگل

دختر خوشگلم تو یه هدیه باارزش از یه بانوی گرانقدری  خداروشکر که دارمت♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارک باشه مامان خانم گل... نگران نباش. خواهر منم ۳۵ هفته زایمان کرد. الان گل دخترش با یه متر زبون، میره مهد.... فقط مراقب خودت باش. غصه الکی نخور. روحیه ت مهمتر از هر چیزیه. شما دیگه یه مادری و بااااید قوی باشی تا بتونی از پس چالشهای از این به بعدت بر بیای. 

چه تاکتیک هوشمندانه ای... واو🤭🇵🇸مهم اینه خدا با ماست💪💪💪من مامان شاد و پرانرژی چهار تا دسته گلم(بگو ماشاالله).... اگه سؤالی در زمینه بارداری، همسرداری و بچه داری داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم.....

درکت میکنم گلم پسر منم ۳۳ هفته به دنیا اومد کیسه آبم پارا شد ده روزم بستری بودم قبلش یه روز گفتن ضربان قلب بچه دچار مشکل شده اورژانسی سز شدم بعدشم باز ۱۰ روز بچه م رفت توی دستگاه 

نگران نباش گلم خیلی روزای سختیه کاملا میدونم 

سعی کن از سینه ت بهش شیر بدی احتمالا یکی دو روز دیگه بهت بدن شیرش بدی 

ببین میذارن تو بغلت بگیری  هرچی تو بغلت بگیری و شیرش بدی زودتر از دستگاه میاد بیرون و ریه ش قوی میشه احتمالا زردی هم میگیره اصلا نترس توکلت به خدا باشه

مبارکتون باشه و قدمش پرخیرو برکت ،

اصلا نگران نباش بچه ات مثل خیلی از بچه ها عجله داشته فقط همین این چند روز میگذره برمیگردی خونت، با نگرانی و استرس شیرنده بچه گناه داره تو شیرت تاثیر میذاره

مبارک باشه چرا حالت بده اگه نگران منظورته نگران نباش چند روز توبیمارستان میمونی مرخص میشی فقط خیلی به خودت برس و آرامش داشته باش تا بخیه هات سریع خوب بشن فکر وخیال نکن الان تازه مقدار زیادی خون از دست دادی برا همین همه چی چندبرابر روت اثر میذاره بخاطر سلامتی خودت آروم باش

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز